کد خبر: ۲۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 12
شرکت Huami از زیرمجموعه‌های شیائومی دو ساعت هوشمند جدید را معرفی کرد. این ساعت‌ها علاوه بر سنسورهای ضربان قلب به یک سنسور الکتروکاردیوگراف (ECG) هم مجهز شده‌اند.

به گزارش آی تابناک : شرکت Huami از زیرمجموعه‌های شیائومی دو ساعت هوشمند جدید را معرفی کرد. این ساعت‌ها علاوه بر سنسورهای ضربان قلب به یک سنسور الکتروکاردیوگراف (ECG) هم مجهز شده‌اند.

 Amazfit Smart Watch 2

این اسمارت‌واچ دایره‌ای است و از یک نمایشگر OLED با ابعاد 1.39 اینچ استفاده می‌کند. رزولوشن این نمایشگر 454*454 پیکسل بوده که این یعنی دقت آن 326ppi خواهد بود. به منظور محافظت از این نمایشگر هم از گوریلا گلس 3 به عنوان پوشش استفاده شده است.

پردازنده Amazfit Smart Watch 2، اسنپدراگون  Wear 2500 است و 512 مگابایت رم به همراه 4 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. سیستم عامل اسمارت‌واچ شیائومی Amazfit OS بوده که با اندروید 4.4 و بالاتر و همچنین iOS 10 به بعد سازگار است.

ساعت هوشمند شیائومی

حرکت شیائومی به سمت استفاده از چیپست کوالکام امکان پشتیبانی از 4G به وسیله سیم‌کارت‌های eSIM و VoLTE را برای این ساعت هوشمند فراهم می‌کند. به همین منظور یک باتری 420 میلی‌آمپر ساعتی برای آن درنظر گرفته شده تا در مد 4G بتوان به مدت 28 ساعت از Amazfit Smart Watch 2 استفاده کرد. از دیگر امکاناتی که برای ساعت هوشمند شیائومی درنظر گرفته شده میکروفن و اسپیکر داخلی است.

ساعت هوشمند شیائومی

 

شیائومی در مورد سنسور ECG گفته که این حسگر برای مدل special ECG Edition کنار گذاشته شده است. ساعت‌هایی که به این حسگر مجهز شده‌اند امکان ضبط 60 دقیقه‌ای داده‌های ECG را داشته و آن را به صورت محلی ذخیره می‌کنند.

فریم ساعت از سرامیک زیرکونیوم ساخته شده و ضد آب است. ورژن استاندارد 145 دلار و مدلی که به ECG مجهز شده 190 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

Amazfit Health Watch

شیائومی این ساعت را به شکل مربعی طراحی کرده و نمایشگر 1.28 اینچی با ابعاد 176*176 برای آن در نظر گرفته است. با این حال باتری 200 میلی‌آمپر ساعتی آن برای 7 روز کافی است که نقطه قوتی برای این ساعت هوشمند به شمار می‌آید.

ساعت هوشمند شیائومی

در این ساعت تمرکز روی سنسور نوری ضربان قلب و ECG گذاشته شده است. ترکیب این دو حسگر می‌تواند آریتمی و فیبریلاسیون دهلیزی را تشخیص دهد. این ساعت بدون بند آن تنها 25 گرم وزن داشته و ضد آب هم هست.

ساعت هوشمند شیائومی 100 دلار قیمت‌گذاری شده است.




منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار