کد خبر: ۲۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 12
ریزر که متخصص تولید سخت‌افزارهای گیمینگ پر زرق و برق و قدرتمند است حالا به عرصه نوشیدنی‌های انرژی‌زا برای گیمرها پا گذاشته است. این نوشیدنی که Respawn نام گرفته حاوی 95 میلی‌گرم کافئین است، به صورت پودر طعم‌دار در بسته‌های کوچک عرضه می‌شود و می‌توان آن را با آب مخلوط کرد.

به گزارش آی تابناک : البته ریزر این محصول را در رده نوشیدنی‌های انرژی‌زا نمی‌داند بلکه به آن لقب «میکس نوشیدنی برای بهبود عملکرد روانی» را داده است. ریزر همچنین اعلام کرده که در این نوشیدنی از مواد درجه یک استفاده شده که برای بالا بردن تمرکز، بهبود سرعت واکنش و افزایش ظرفیت روانی به گیمرها کمک می‌کند.

نوشیدنی‌های انرژی‌زا

بسته 20 تایی این پودرها 24.99 دلار قیمت‌گذاری شده است. در کنار این محصول، ریزر بطری میکسر با آرم Respawn را هم در نظر گرفته که گیمرها با پرداخت 29.99 دلار دیگر می‌توانند آن را نیز دریافت کنند.

به نظر می‌رسد ریزر که یک شرکت پیشگام در حوزه ورزش‌های الکترونیک به شمار می‌آید از متداول بودن مصرف نوشیدنی‌های انرژی‌زا در مسابقات مختلف استفاده و برای ورود به این بازار پر سود اقدام کرده است.

در واقع آمار و ارقام اینگونه نشان می‌دهد که شرکت‌های تولید کننده نوشیدنی‌های انرژی‌زا جزو پر سودترین کسب و کارها به شمار می‌آیند. مثلا شرکت Monster Beverage بهترین عملکرد را در بازار سهام آمریکا در طی قرن اخیر به نام خود ثبت کرده و از غول‌های تکنولوژی این کشور مثل اپل و آمازون پیشی گرفته است.




منبع : ورج 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار