کد خبر: ۲۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 12
برنامه‌ی محبوب مایکروسافت To-Do به زودی سر از فروشگاه نرم افزاری اپل برای سیستم عامل مک درمی‌آورد تا مجموعه‌ی سرویس‌های مایکروسافت برای سیستم عامل دسکتاپی اپل کامل‌تر شود.

به گزارش آی تابناک : لیست زمان بندی موجود در فروشگاه اپل، به تاریخ ۱۷ام ژوئن به عنوان تاریخ انتشار این برنامه اشاره می‌کند.

قطعاً این برنامه رایگان خواهد بود و لازم نیست برای دانلود آن هزینه‌ای بپردازید. شما اکنون می‌توانید آن را از طریق مک اپ‌استور رزرو کنید تا هر وقت دردسترس قرار گرفت، به صورت خودکار روی سیستم شما دانلود و نصب شود.

حساب توییتری مایکروسافت To-Do با انتشار تصویری تأیید کرد :

نسخه‌ی مک تقریباً آماده است! می‌توانید از امروز نسبت به سفارش آن اقدام کنید.

 

همان‌طور که در تصویر هم مشخص است، نسخه‌ی مک از زبان طراحی مشابهی با سایر پلتفرم‌ها یعنی ویندوز، اندروید و iOS استفاده می‌کند. هم‌چنین انتظار می‌رود تا این برنامه از حالت تاریک نیز پشتیبانی کند و اگر نسخه‌ی سیستم عامل شما Mojave یا جدیدتر باشد، این حالت به صورت خودکار برای شما فعال می‌شود. درست برخلاف ویندوز 10 که شما مجبور هستید تا این کار را به صورت دستی انجام دهید.

البته خبر رسیده است که اپل هم مشغول توسعه‌ی نسخه‌ی جدیدی از برنامه‌ی یادآور خود است که مواردی مانند لیست‌های هوشمند را شامل می‌شود. هدف آن‌ها از این کار توسعه‌ی اپلیکیشنی است که در تمام سیستم عامل‌های اپل از جمله iOS، سیستم عامل جدید iPadOS و macOS اجرا شود.

شما می‌توانید برای سفارش مایکروسافت To-Do از این لینک اقدام کنید.

نظر شما چیست؟




منبع : neowin 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار