کد خبر: ۲۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 12
شیائومی یکی از بهترین تولیدکنندگان در زمینه دستبندهای هوشمند است و تا به امروز مدل‌های متنوعی از سری Mi Band خود را روانه بازار کرده است. این شرکت امروز از نسل جدید دستبند خود به نام Mi Band 4 رونمایی کرده که قابلیت‌های بسیار عالی همراه با قیمت فوق‌العاده دارد.

به گزارش آی تابناک : شیائومی با فروش موفق می بند 3 نشان داد که می‌توان به صنعت دستبندهای هوشمند به نحو جدی به عنوان گروهی پر سود و فراگیر در بازار توجه کرد. این شرکت تنها در سال گذشته یک میلیون دستبند هوشمند می بند 3 فروخت که و حالا با بهبود همه جانبه آن، دستبندی تولید کرده که نمایشگر بزرگتری با امکانات بیشتر را ارائه می‌دهد.

Mi-Band-4-AMOLED-display.jpg

این دستبند زیبا از یک نمایشگر AMOLED استفاده می‌کند که نسبت به نسل قبلی خود 39.9 درصد بزرگتر بوده و در ساخت آن از شیشه 2.5 بعدی خط خش استفاده شده است.

با پشتیبانی از NFC این دستبند می‌تواند به نحوی عامل شناسایی هوشمند کاربر خود نیز باشد و در پرداخت‌های همراه و احراز هویت‌های بر پایه NFC نیز به صورت گسترده‌ای مورد استفاده قرار بگیرد.

Mi-Band-4-color-display-2.jpg

شیائومی این دستبند جذاب را به قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری و استاندارد 5ATM مجهز کرده است و همچنین شتاب سنج 6 جهته‌ای را برای آن در نظر گرفته است که می‌تواند با دقت بسیار بالای خود حتی انواع رشته‌های شنا را شناسایی نماید.

در عین حال در دیگر ورزش‌ها مانند پیاده‌روی، دو و میدانی، تمرینات غیرهوازی، دوچرخه سواری و همچنین دویدن هوازی را شناسایی کند.

Mi-Band-4-featured-03.jpg

شیائومی این روزها بیشتر از هر دوره‌ای هوش مصنوعی را وارد دنیای محصولات خود کرده و دستبند Mi Band 4 نیز مانند دیگر محصولات این شرکت به دستیار هوشمند Xiao AI مجهز شده که با کنترل گفتاری آن می‌توانیم مدیریت گسترده‌ای روی ابزارهای بهرمند از اینترنت اشیا داشته باشیم.

Mi-Band-4-featured-01.jpg

Mi-Band-4-featured-04.jpg

این دستیار هوشمند با بالا آوردن دست کاربر فعال شده و در هنگامی که دست‌تان را پایین بیندازید متوجه می‌شود که کار شما با نمایشگر ساعت تمام شده و ادامه ترک موسیقی که در حال گوش دادن به آن بودید را پخش می‌کند.

Mi-Band-4-featured-02.jpg

Mi-Band-4-color-display.jpg

همانطور که می‌دانید شیائومی به تولید محصولات بسیار ارزان قیمت مشهور است و در مورد این دستبند نیز اتفاق مشابه و جذابی را شاهد خواهیم بود. شرکت سازنده اعلام کرده برای مدلی از این ساعت که رابط NFC دارد قیمت حدوداً 33 دلار و برای مدل مقرون به صرفه‌تر بدون NFC نیز می‌توانید تنها 25 دلار بپردازید.

Mi-Band-4-Avengers-edition-02.jpg

Mi-Band-4-avengers-edition-unique-dial.jpg

Mi-Band-4-Avengers-Limited-Edition-02.jpg

Mi-Band-4-Avengers-Limited-Edition.jpg

البته برای علاقمندان به دنیای مارول نیز نسخه‌های ویژه با دستبندهایی که نماد شخصیت‌هایAvenger روی آنها هک شده تولید خواهد شد که قیمتی گران‌تر و معادل 51 دلار خواهند داشت.

این دستبندها از 3 روز دیگر ابتدا در چین و سپس در  دیگر کشورها عرضه خواهند شد.



منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار