کد خبر: ۲۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 12
به روز رسانی 20H1 یک به روز رسانی بزرگ با ویژگی‌های جدید و پیشترفت‌های زیادی است. به نظر می‌رسد به غیر از تغییرات اساسی در بخش نوتیفیکیشن‌ها، به روز رسانی 20H1 به احتمال زیاد تمرکز زیادی بر روی تجربه تایپ در ویندوز 10 خواهد داشت.

به گزارش آی تابناک : بیلد آینده ویندوز 10 نسخه 20H1 بهبودهای زیادی را با معرفی ویژگی پیشنهادات درون خطی کلماتِ هنگامِ نوشتن برای تمام برنامه‌های موجود در سیستم عامل، به همراه می‌آورد. این ویژگی دقیقا همان چیزی است که به نظر می‌رسد. هنگامی که در حال تایپ کردن به وسیله کیبورد خود هستید مایکروسافت پیشنهاداتی را برای تکمیل هر کلمه به شما می‌دهد؛ به این معنی که شما می‌توانید یک کلمه را بدون زحمتِ نوشتن حرف به حرف، تایپ کنید. چند حرف اول را تایپ کنید و بعد از ظاهر شدن پیشنهاد با فشردن کلید tab، کلمه کامل خواهد شد.

واضح است که کلمات به وسیله هوش مصنوعی پیشنهاد می‌شوند و نمی‌توان از آن توقع داشت که هر دفع دقیقا همان کلمه‌ای که در ذهن دارید را پیشنهاد بدهد. اما شما می‌توانید از آن انتظارات معقولی داشته باشید.

هر چند این ویژگی در واقع جدید نمی‌باشد. این ویژگی بیشتر شبیه به ارتقا چیزی است که مایکروسافت در سال 2018 و با آپدیت آپریل ویندوز 10 معرفی کرده بود. در آن زمان، تنها چیزی که داشتید صرفا یک پیشنهاد متن بدون پسوندهای درون خطی بود. همچنین، فراتر از صفحه کلید لمسی نیز کار نمی‌کرد.

با این اوصاف، با به روز رسانی 20H1 ویندوز 10 که برای انتشار در آپریل 2020 برنامه‌ریزی شده است، شما نه تنها قادر به دریافت پیشنهادات درون خطی بلکه قادر به استفاده از آن بر روی کیبرد فیزیکی نیز خواهید بود.




منبع : mspu
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار