کد خبر: ۲۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 12
اگر سری جان سخت گلکسی Xcover سامسونگ با طراحی خشن، مشخصات خوب و قیمت معقول را به خاطر نمی آورید تقصیری ندارید.

به گزارش آی تابناک : این سری از محصولات سامسونگ هیچگاه توجه لازم را دریافت نکردند و برای آن ها تبلیغات گسترده ای هم انجام نشد. علاوه بر این پس از عرضه آخرین مدل آن ها به نام Xcover 4 در سال 2017، سامسونگ به کلی این محصولات را فراموش کرد.

در کنار آن گلکسی اس 8 اکتیو هم معرفی شده بود که آن هم مربوط به سال 2017 می شود. اما به نظر زمانش رسیده تا سامسونگ جایگزین Xcover 4 را با نام Xcover 4s معرفی کند. البته به نظر این تلفن جان سخت تنها در یکی از کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد.

این موبایل به اندروید 9.0 مجهز شده است

اما ظاهر این دستگاه متاسفانه هیچ تفاوتی با برادر بزرگترش ندارد. این موبایل از همان حاشیه های بزرگ چند سال پیش، صفحه نمایش TFT و 5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل و دکمه های سه گانه زیر صفحه نمایش استفاده می کند. ظرفیت باتری اش هم 2800 میلی آمپر، رم سه گیگابایت و ضخامتش 9.7 میلی متر است.

گلکسی Xcover سامسونگ

در داخل اما شاهد بهبودهایی در زمینه سخت افزار هستیم. پردازش این موبایل بر عهده چیپست هشت هسته ای 7885 اگزینوس بوده و از آخرین نسخه پایدار اندروید 9.0 استفاده می کند. این چیپست میان رده در دستگاه هایی مانند گلکسی A8 و +A8 مدل 2018 نیز استفاده شده و عملکرد قابل قبولی دارد.

گلکسی Xcover 4s با یک دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f1.7 همراه شده و مثل قبل از استاندارد IP68 برای جلوگیری از نفوذ آب و گرد و خاک و استاندارد نظامی برای مقاومت در برابر ضربه نیز برخوردار است. این یعنی مدل جدید گلکسی Xcover سامسونگ در برابر سقوط، شک و تغییرات درجه حرارت آسیب نخواهد دید.

این موبایل از ماه آینده با قیمت حدودا 300 یورو در ایتالیا عرضه خواهد شد اما هنوز مشخص نیست شاهد حضورش در بازارهای دیگر هم خواهیم بود یا نه.




منبع :فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار