کد خبر: ۲۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 11
ال‌جی گوشی V50 ThinQ را با 3 دوربین در قاب پشتی خود عرضه کرد. هوآوی P30 Pro را با چهار دوربین معرفی کرد و سامسونگ هم قصد دارد گلکسی نوت 10 پرو را با همین تعداد دوربین رونمایی کند.
به گزارش آی تابناک : البته فنلاندی‌های باز هم تاج را بر سر دارند، چرا که Nokia 9 PureView در قاب پشتی خود دارای دوربینی پنج‌گانه است. اما شایعات جدید، حاوی مفاهیمی عجیب هستند که نشان می‌دهد سونی قصد دارد پا را از نوکیا هم فراتر بگذارد.

سونی گوشی هوشمندی با 6 چشم تولید می‌کند
Max J. یکی از افشاگرانی است که همواره اطلاعات دقیقی از محصولات سامسونگ پیش از رونمایی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد. او در جدیدترین اظهارات خود گفته است که سونی در حال توسعه گوشی هوشمند اکسپریا جدیدی می‌باشد که قرار است 4 دوربین در قاب پشتی خود داشته باشد. در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که این شش دوربین به چه صورت در پشت گوشی جای خواهند گرفت و آنچه که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید تنها یک رندر غیرواقعی است. اما براساس این تصویر سنسورها دو به دو در کنار یکدیگر جای خواهند گرفت.

جزئیات دقیق برنامه سونی تا این لحظه هنوز به صورت یک راز باقی مانده است، اما به نظر می‌رسد دوربین‌های این دستگاه شامل یک دوربین تله‌فوتو و یک دوربین فوق عریض خواهد بود. از آنجاییکه این روزهای سنسورهای سه بعدی زمان پرواز (Time-of-Flight) نیز محبوبیت خوبی در میان سازندگان گوشی برخوردار است، احتمالاً یکی از سنسورهای هم ToF خواهد بود. به غیر از سنسور اصلی دوربین، دو سنسور دیگر ممکن است سنسورهای مونوکروم برای بهبود جزئیات در صحنه‌های با نور کم باشند. به‌غیر از این گفته شده است که دوربین سلفی گوشی هم دارای دو سنسور خواهد بود و انتظار می‌رود که سنسور اصلی با یک سنسور زاویه عریض همراه شود. البته هیچکدام ازین جزئیات هنوز به‌طور دقیق مشخص نشده‌اند.

گوشی اکسپریای آینده سونی دارای 6 دوربین اصلی خواهد بود!

متأسفانه گوشی هوشمند جدید سونی هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و از این رو طراحی نهایی پنل جلوی آن مشخص نشده است. اما احتمالاً این گوشی ظاهری شبیه به سری اکسپریا 10 خواهد داشت، میان‎رده‌هایی که در نمایشگاه MWC 2019 با نمایشگری با نسبت ابعاد 21:9 معرفی شدند. اما از آنجاییکه این دستگاه 6 دوربین خواهد داشت، پرچمدار خواهد بود. بنابراین یا در اواخر سال 2019 معرفی خواهد شد و یا اوایل 2020.

به نظر شما آیا استفاده از 6 دوربین در قاب پشتی یک گوشی هوشمند کار عاقلانه‌ای به نظر می‌رسد؟



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار