کد خبر: ۲۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 11
شرکت چینی "شیائومی" (Xiaomi) به تازگی یک ویدیو پروژکتور لیزری را معرفی کرده است که محصولی کم نظیر رقابتی است. این محصول با نام Wemax ONE PRO یک ویدیو پروژکتور پرتاب کوتاه است که نیازی به نصب آن در راه دور ندارید.

به گزارش آی تابناک : Wemax ONE PRO با قیمت 1819 دلار، یکی از برترین های بازار است که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

اسطوره شیائومی؛ Wemax ONE PRO

این محصول از فناوری ALPD 3.0 بهره برده و می تواند با تنها 50 سانتی متر فاصله از دیوار یا پارچه پخش، تصویری برابر با 150 اینچ را تولید نماید. لامپ مورد استفاده در آن دارای طول عمر 25 هزار ساعت بوده و به گفته شیائومی، می توانید تا 17 سال آن را به مدت روزانه 4 ساعت مورد استفاده قرار دهید. یعنی طول عمری تقریبا بیشتر از بسیاری از تلویزیون های LCD ساده.

این محصول به پردازنده 4 هسته ای T968 Cortex-A53 مجهز بوده و دارای فرکانس 1.8 گیگاهرتز است. همچنین 2 گیگابایت حافظه رم نیز در آن به کار رفته است. شدت روشنایی آن به حداکثر 7000 انسی لومن می رسد. Wemax ONE PRO را می توانید در ابعاد حداقل 12 اینچ تا حداکثر 150 اینچ مورد استفاده قرار دهید. کاربران می توانند این ویدیو پروژکتور لیزری پرتاب کوتاه را با نسبت تصویر 16:9 یا 4:3 مورد استفاده قرار دهند.

ویدیو پروژکتور Wemax ONE PRO

این محصول دارای ماژول 2 گانه شبکه WiFi بوده و از فرکانس های 2.4 گیگاهرتز و 5.0 گیگاهرتز به همراه بلوتوث پشتیبانی خواهد کرد. این محصول به سیستم صوتی دالبی، پشتیبانی از 3D، سیستم پاور فوکوس، سیستم دستور صوتی، کنترل لمسی، درگاه شبکه LAN، سیستم 4 گانه تصویر هوشمند، ترمینال USB 3.0، رابط HDMI 2.0، فناوری ARC و کنتراست 3000:1 است. این محصول از رزولوشن های 4K و FHD بهره می برد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار