کد خبر: ۲۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 11
عنوان Watch Dogs Legion که تیزر آن پیش از آغاز رویداد E3 به انتشار رسیده بود و ما می‌دانستیم قرار است در کنفرانس امشب شرکت یوبیسافت حضور داشته باشد، اولین عنوانی بود که این شرکت کنفرانس خود را با آن آغاز کرد. همانطور که خبرهای لو رفته از این بازی نیز اعلام کرده بودند، Legion در فضای سایبرپانکی و در شهر لندنِ آینده جریان خواهد داشت.

به گزارش آی تابناک : امشب شرکت یوبیسافت کنفرانس خبری خود در رویداد E3 2019 را آغاز کرد و برای اولین نمایش خود تصمیم گرفت از گیم پلی عنوان Watch Dogs Legion پرده برداری کند. در این پروسه، این موضوع نیز به صراحت روشن شد که این بازی قرار است در تاریخ ۶ مارس سال ۲۰۲۰ میلادی برابر با ۱۶ اسفند ماه سال جاری شمسی به انتشار برسد.

درست مانند شایعاتی که در طی گذشت هفته‌های اخیر نیز از این بازی شنیده بودیم، عنوان Watch Dogs Legion اجازه بازی کردن در نقش شخصیت‌های بسیار متعدد و زیادی را می‌دهد که از میان مردم و شهروندان عادی گرفته تا افراد مسن و سالخورده می‌توانند انتخاب شوند. هیچ پروتاگونیست خاصی در محوریت بازی قرار ندارد و شما قادر خواهید بود هر کسی که در نزدیکیتان قرار دارد را به خدمت بگیرید و کنترل آن را به دست بگیرید تا به شما برای بازپس گیری لندن کمک کند.

علاوه بر این، همانطور که در تریلر گیم پلی این بازی نیز می‌توان دید، وقتی که شخصیت شما وارد موقعیت‌های خطرناک شود، شخصیت مورد انتخاب شما می‌تواند به طور دائمی و برای همیشه بمیرد. زمانی که شخصیت شما جان خود را از دست بدهد، سپس شما به یک شخصیت دیگر منتقل خواهید شد که آن را به خدمت گرفته بودید تا طرف شما باشد. این واقعا یک ویژگی بسیار متفاوت از تمام چیزهایی است که همه ما تا به حال دیده‌ایم، که همین هم باعث ایجاد حس هیجان و انگیزه در ما می‌شود تا هر چه زودتر بخواهیم این بازی را تجربه کنیم.

اگر دوست دارید بدانید این بازی چگونه است، می‌توانید اولین تریلر گیم پلی Watch Dogs Legion را مشاهده کنید. زمانی که این بازی سال آینده میلادی به انتشار برسد، برای عرضه روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و گوگل Stadia در نظر گرفته شده است. در ادامه از شما دعوت می‌کنم تریلر گیم پلی این بازی که امشب در طی برگزاری کنفرانس خبری شرکت یوبیسافت در E3 2019 به نمایش گذاشته شد را مشاهده کنید.

منبع : DUALSHOCKERS
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار