کد خبر: ۲۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 11
اخیرا ویدئویی توسط یکی از مدیران هواوی به نام «He Gang» منتشر شده که عملکرد موبایل تاشوی میت ایکس هواوی در تست 5G را نمایش می دهد. در این تست که به نظر تحت شبکه نسل پنجم اپراتور China Unicom انجام می شود، میت ایکس به سرعت دانلود یک گیگابیت بر ثانیه دست پیدا می کند.

به گزارش آی تابناک : این موفقیت بزرگی برای هواوی به شمار می رود زیرا میت ایکس نه تنها اولین گوشی تاشو این شرکت محسوب می شود، بلکه اولین موبایل مجهز به 5G آن ها نیز هست. اگرچه با توجه به تحریم های آمریکا آینده این دستگاه چندان مشخص نیست. با اینکه هواوی اعلام کرده انبارهایش به انده تولیدات یک سال این شرکت از قطعات پر شده اند، باید دید در صورت همراه شدن این تلفن با سیستم عامل اختصاصی این شرکت استقبال از آن به چه اندازه خواهد بود.

میت ایکس هواوی تنها تلفن تاشو با آینده ای نامشخص نیست. گلکسی فولد سامسونگ هم قرار بود از تاریخ شش اردیبهشت امسال عرضه شود، اما پس از اینکه در بررسی ها مشخص شد ساختار لولای آن دارای مشکلات اساسی است و بسیاری نمونه ها از کار افتادند، سامسونگ هم عرضه اش را به تعویق انداخت و از مشتریان نیز خواست تا سفارش هایشان را لغو کنند.

میت ایکس هواوی

تلفن همراه میت ایکس هواوی به مشخصاتی چون چیپست کیرین 980، رم هشت گیگابایتی و 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. پشت این دستگاه هم با چهار دوربین مزین خواهد شد که احتمال شباهت زیادی به سیستم مورد استفاده در هواوی پی 30 پرو خواهند داشت.

میت ایکس هواوی

بازار موبایل های تاشو به نظر در حال داغ شدن است؛ کما اینکه به تازگی اوپو هم  پتنتی ثبت کرده که یه تلفن هوشمند تاشو با دوربین بالا جهنده را به نمایش می گذارد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم محصول اوپو هم دچار چنین چالش هایی خواهد شد یا نه.




منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار