کد خبر: ۲۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 11
کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2019 برگزار شد و شامل بازی‌های مختلفی بود که برخی از آنها اولین نمایش خود را دریافت کرده و برخی نیز با تریلرهای جدیدی همراه بودند.

به گزارش آی تابناک : با هم نگاهی کلی به قسمت‌های مهم این کنفرانس خواهیم داشت.

Watch Dogs Legion

در طی کنفرانس E3 2019 یوبی‌سافت بازی Watch Dogs Legion به شکل رسمی معرفی شد. شایعات اخیر در این باره که معرفی بازی توسط یوبی سافت در E3 اشاره داشتند درست از آب درآمده و شاهد رونمایی جذابی از بازی بودیم. این بازی در تاریخ 16 اسفند برای پلتفرم‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی و همچنین گوگل استادیا منتشر خواهد شد. Watch Dogs Legion در شهر لندن و آینده‌ای نزدیک اتفاق می‌افتد. این شهر در مسیر سقوط قرار داشته و آزادی جای خود را با ترس عوض کرده است. یک دنیای پسا برکسیت که در آن جامعه، سیاست‌ها و تکنولوژی تغییر پیدا کرده و سرنوشت لندن را عوض کرده‌اند.

گزیده‌ای از کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2019

گزیده‌ای از کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2019

گزیده‌ای از کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2019

در Legion بازیکنان می‌توانند به عنوان هر کسی در لندن بازی کنند. هر کارکتر شخصیت منحصر بفرد خود را داشته و تصاویر سینماتیک بازی براساس اینکه شما چه کسی را انتخاب کرده‌اید تغییر می‌کند. در کنار معرفی رسمی بازی، یوبی سافت اولین تریلرهای بازی را نیز منتشر کرده از جمله یک تریلر جذاب از گیم پلی Watch Dogs Legion.

همانطور که اشاره شده سومین نسخه از سری Watch Dogs در تاریخ 16 اسفند برای تمام پلتفرم‌های اصلی منتشر خواهد شد.

Ghost Recon: Breakpoint

به نظر می‌رسد فرنچایز Tom Clancy یوبی سافت قصدی برای توقف ندارد، در هر صورت جنگ همیشه در جریان است. جدیدترین نسخه از سری Ghost Recon یعنی Ghost Recon: Breakpoint که چند روز پیش معرفی شده بود حالا در کنفرانس شرکت طی E3 2019 جزئیات و تریلر جدیدی دریافت کرده است.

Breakpoint یک عنوان شوتر جهان باز بر مبنای استراتژی است و شما با گروه خود در محیط‌های متنوع دشمنان را به شکل آفلاین یا آنلاین از پای در می‌آورید. بازیکنانی که علاقه به بازی تک نفره دارند از بازگشت هم‌تیمی‌های هوش مصنوعی خوشحال خواهند شد و تجربه‌ای روان‌تر را رقم می‌زنند. بازی از نظر بصری فوق العاده به نظر می‌رسد، با زمین‌های بسیار وسیع، دره‌ها، جلوه‌های مه و چیزهای دیگر. شبیه به یک دنیای زنده و زیبا که البته با حضور شما و صدای اسلحه‌ به زودی تغییر خواهد کرد.

گزیده‌ای از کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2019

بازیگر Jon Bernthal به عنوان یکی از نقش‌های کلیدی در داستان حضور خواهد داشت، او نه تنها صداپیشه بلکه بازیگر موشن کپچر شخصیت سرهنگ Cole D.Walker نیز هست. Bernthal بخاطر بازی خود در نقش Shane در سریال The Walking Dead شناخته شده و مطمئنن حضور او اعتبار بیشتری به بازی خواهد بخشید.

تریلر چیزهای زیادی را نشان نمی‌دهد اما با حضور یکی از توسعه دهندگان و توضیحات او به نظر شاهد بازی جذابی هستیم. او گفته که آنها از نسخه قبلی یعنی Ghost Recon: Wildlands درس گرفته‌اند و Ghost Recon: Breakpoint قرار است عملکرد مطلوبی مانند گذشته را ارائه دهد.

سرویس اشتراکی Uplay Plus

یوبی سافت از سرویس اشتراکی خود با نام Uplay+ در کنفرانس خود رونمایی کرد. این سرویس در 12 شهریور در دسترس قرار خواهد گرفت و ماهی 14.99 دلار هزینه دارد. شما با Uplay+ دسترسی نامحدودی به بیش از 100 بازی یوبی سافت خواهید داشت، از جمله عناوینی که قرار است منتشر شوند، نسخه‌های پرمیوم و محتوای قابل دانلود و پس از عرضه. آنهایی که از حالا تا تاریخ 24 مرداد در این سرویس ثبت نام کنند می‌توانند به محض عرضه به شکل رایگان تا تاریخ 8 مهر از آن استفاده کنند. بخشی از صحبت‌های Brenda Panagrossi نایب رئیس پلتفرم و مدیریت محصول یوبی سافت درباره سرویس اشتراکی آنها:

در حال حاضر بازیکنان بسیار بیشتری نسبت به گذشته در اکوسیستم دیجیتال حضور دارند و سرویس‌های اشتراک دیجیتالی یکی از راحت‌ترین راه‌های دسترسی به محتوا برای بازیکنان است. با Uplay+ بازیکنان برای اولین بار دسترسی نامحدودی به فهرست بازی‌های ما خواهند داشت. ارزش Uplay+ در اینجاست که شما نه تنها بازی‌هایی که عرضه می‌شوند را تجربه خواهید کرد بلکه نسخه پرمیوم بازی‌ها را که شامل محتوای اضافی برای بازیست را نیز دریافت خواهید کرد. برای مثال Ghost Recon Breakpoint Ultimate Edition قیمتی 120 دلاری دارد و شما با Uplay+ به آن دسترسی خواهید داشت. اگر نسخه‌های پرمیوم تمام عناوین جدید ما را دریافت کنید ارزش کلی بسیار بیشتر از ماهانه 14.99 دلاریست که بابت Uplay+ می‌پردازید.

گزیده‌ای از کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2019

سرویس اشتراکی Uplay+ برای رایانه‌های شخصی و همچنین Google Stadia در دسترس خواهد بود.




منبع :سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار