کد خبر: ۲۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 11
پیش از این گزارش‌هایی به انتشار رسیده بود که اعلام می‌داشت آخرین نسخه اصلی به انتشار رسیده از یکی از با سابقه‌ترین فرنچایز‌های تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی پتانسیل این را دارد که یک بخش جدید دریافت کند که در آن بتوان چیزی تولید کرد. اکنون به نظر می‌رسد که این موضوع به طور رسمی به تایید رسیده چرا که بخش جدیدی برای این بازی به اسم بخش داستان ساز به طور رسمی تریلری دریافت کرده که در دسترس قرار گرفتن آن را رسما اعلام می‌کند.

به گزارش آی تابناک : شما می‌توانید تریلر معرفی آن را در زیر ببینید. برای توضیح بخش داستان ساز فقط می‌توان گفت که معنی همین عبارت همه چیز را نشان می‌دهد چون ویژگی‌های آن کاملا از اسمش پیدا است؛ شما می‌توانید مراحل، ماموریت‌ها و داستانی که مد نظر خودتان است، تولید کنید. برای انجام این کار شما از دشمنان و مدل‌های شخصیت آن‌ها در نسخه اصلی این بازی استفاده خواهید کرد تا یک سری ترکیبات جذاب و سرگرم کننده به وجود بیاورید. همچنین شما باید با استفاده از دیالوگ‌هایی که انتخاب می‌کنید، خط داستانی منحصر به فرد خودتان را تولید کنید که برای انجام این کار دقیقا از همان متدها و راه روش‌هایی که توسعه دهندگان این بازی استفاده کرده‌اند، شما نیز استفاده خواهید کرد و به کار خواهید گرفت تا دیالوگ‌های مد نظر خود را به این بازی اضافه کنید. عنوان Assassins Creed Odyssey یک سری محتویات پس از عرضه بی نظیر و بسیار عالی دارد اما این یکی را واقعا می‌توان گل سرسبد آن‌ها دانست. همچنین از نظر تئوریک هم با اضافه شدن چنین ویژگی جدیدی، این بازی دیگر بی پایان خواهد شد. چرا که به تعداد کاربران و بازی‌بازان آن، خط داستانی برای انجام دادن وجود خواهد داشت.

عنوان Assassins Creed Odyssey در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد و بخش داستان ساز این بازی نیز یک به روز رسانی رایگان برای این بازی است که در اختیار تمام کاربران این بازی، فارغ از هر نسخه‌ای که در اختیار دارند، قرار داده شده است و در حال حاضر نیز در دسترس این افراد قرار دارد. در ادامه این متن از شما دعوت می‌کنم که لانچ تریلر این بخش جذاب را حتما مشاهده کنید.

 


منبع : gamingbolt 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار