کد خبر: ۲۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 10
صفاری نیا گفت: هریک از استارت‌آپ‌هایی که نیازمند تامین سرمایه هستند می‌توانند به کافه سرمایه نمایشگاه اینوتکس مراجعه کنند.
به گزارش آی تابناک : مهدی صفاری نیا رئیس پارک علم و فناوری پردیس درباره نمایشگاه اینوتکس اظهار کرد: در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ استارت‌آپ‌های ایرانی و خارجی حضور دارند

وی درباره بازدیدکنندگان خارجی از این نمایشگاه گفت: تعداد غرفه‌های کشورهای خارجی در این دوره از نمایشگاه زیاد نیست و تنها ۴ کشور حضور پیدا کرده‌اند اما تعداد بازدیدکنندگان خارجی زیاد است و نمایندگان بیش از ۳۰ کشور جهان برای بازدید از  نمایشگاه اینوتکس ثبت نام کرده‌اند.

صفاری نیا با اشاره به مذاکرات تجاری میان استارت‌آپ‌ها و سرمایه گذاران اظهار کرد: یکی از بخش‌های نمایشگاه اینوتکس فضای مذاکرات تجاری در راستای درآمدزایی برای استارتاپ‌ها است.

رئیس پارک علم و فناوری پردیس ادامه داد: پیش بینی می شود که بیش از ۴۰۰ جلسه مذاکره تجاری میان استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران برگزار شود.

وی با اشاره به کافه سرمایه تصریح کرد: مجموعه‌های فناوری و استارت‌آپ‌هایی که نیازمند تامین سرمایه هستند می‌توانند در بخش کافه سرمایه نمایشگاه اینوتکس با سرمایه‌گذاران مذاکره کنند.

حضور بیش از ۶۰سرمایه گذار در کافه سرمایه اینوتکس 
صفاری نیا افزود: حدود ۶۰ سرمایه‌گذار در کافه سرمایه حضور دارند و جهت افزایش همکاری با استارت‌آپ‌ها و تامین مالی آنها به ارائه خدمات می‌پردازند.

رئیس پارک علم و فناوری پردیس درباره استارت‌آپ‌ها و تیم‌هایی که در نمایشگاه حضور ندارند گفت: حتی استارت‌آپ‌هایی که در این دوره از نمایشگاه غرفه‌ای ندارند هم می‌توانند به کافه سرمایه مراجعه کرده و با سرمایه‌گذاران مذاکره کنند.

وی یادآوری کرد: هیچ محدودیتی برای استارت‌آپ‌های حوزه‌های مختلف وجود ندارد و هر استارت‌آپ با هر حوزه خدماتی در نمایشگاه امسال حضور دارد.



منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار