کد خبر: ۲۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 10
اولین تریلر از بازی جدید «فرام سافت ور» (From Software) یعنی Elden Ring در کنفرانس E3 2019 مایکروسافت به نمایش درآمد. اگرچه این یک تریلر از گیم پلی بازی نبود ولی آن امضای فرام سافت ور یعنی دنیایی در ورطه نابودی و اتمسفری سنگین و ناامیدکننده را در خود جای داده بود و به همین علت، می‌توان از همین حالا به آن امید زیادی داشت.

به گزارش آی تابناک : اگر بخواهیم در مورد داستان حرف بزنیم باید گفت که به صورت خلاصه داستان بازی در مورد Elden Ring است که تکه‌های مختلف آن پخش شده و آسمان‌ها در حال سوختن است و مواردی از این دست. دنیای بازی به دستان توانمند «هیدتاکا میازاکی» (Hidetaka Miyazaki) از اعضای بلندپایه و معروف استودیوی فرام سافت ور و «جرج‌ آر آر مارتین»‌ (George R.R. Martin) نویسنده کتاب «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) خلق شده است. باز هم باید گفت با این که نمی‌دانیم در بازی چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است، ولی در تریلر همه چیز شگفت انگیز به نظر می‌رسید.

عنوان Elden Ring قبل از شروع کنفرانس هم لو رفته بود و با توجه به این که ناشر بازی «بندای نمکو» (Bandai Namco Entertainment) است، شاهد عرضه بازی برای ایکس‌باکس وان، ویندوز و پلی استیشن ۴ خواهیم بود. هنوز تاریخ عرضه بازی معلوم نیست و باید منتظر ماند و دید که چه زمانی گیم پلی بازی به نمایش درمی‌آید. شاید بازی در سال ۲۰۲۰ عرضه شود و شاید هم نه، هنوز چیزی معلوم نیست.

تریلر معرفی Elden Ring را در ادامه تماشا کنید:

منبع : gaming bolt 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار