کد خبر: ۲۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 09
احتمالا عنوانی که بیش از هر بازی دیگری طرفداران یوبی‌سافت (Ubisoft) سراغ آن را می‌گیرند نسخه جدید فرنچایز محبوب Splinter Cell است. این فرنچایز قدیمی سبک مخفی کاری مدت‌ها در رادار علاقه مندی‌های طرفداران قرار داشته، ولی به نظر می‌رسد که یوبی سافت در حال حاضر برنامه خاصی برای عرضه یک نسخه جدید از آن ندارد، حتی اگر برای آینده هم روی آن حساب کرده باشد و بخواهد که بعدا دوباره سم فیشر را به کارزار بازگرداند.

به گزارش آی تابناک : ولی طبق اطلاعات جدیدی که به دست ما رسیده، به نظر باید مدتی را منتظر ماند تا دوباره سم فیشر آماده بازگشت به دنیای بازی‌های ویدئویی شود. «جیسن شریر» (Jason Schreier) دبیر بخش خبر وبسایت معتبر کوتاکو (Kotaku) در قسمت جدید پادکست Kotaku Splitscreen گفته که در گفتگو با تمام افرادی از یوبی‌سافت که او توانسته با آن‌ها ارتباط برقرار کند، گفته‌اند که نه، هیچ نسخه جدیدی از سری Splinter Cell در دست ساخت نیست. حداقل تا جایی که منابع جیسن شریر در یوبی سافت در جریان هستند، نسخه جدیدی از این مجموعه پرطرفدار وارد فاز توسعه نشده است.

با توجه به این که جیسن شریر یک منبع کاملا قابل اعتماد است و خود یوبی سافت هم این چند وقته خیلی راز نگه‌دار نبوده و اخبارش خیلی زود لو رفته است، اگر واقعا نسخه تازه Splinter Cell در دست ساخت بود تا الآن باید متوجه می‌شدیم. با این که خبری از نسخه جدید Splinter Cell نیست، ولی طرفداران یوبی‌ سافت می‌توانند خوشحال باشند چرا که Watch Dogs Legion قطعا در کنفرانس یوبی سافت در E3 2019 حاضر خواهد بود و از سوی دیگر، به نظر می‌رسد که ساخت یک نسخه جدید از Rainbow Six با نام کامل Rainbow Six Quarantine هم در برنامه‌های یوبی سافت قرار دارد و شاید در کنفرانس از  آن رونمایی شود. از سوی دیگر این شرکت در اندیشه عرضه یک بازی نقش آفرینی جمع و جور هم هست که نام رمز آن Orpheus است.



منبع : gamingbolt 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار