کد خبر: ۲۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 09
طبق اطلاعاتی که از کره جنوبی درز کرده، سری گلکسی نوت 10 سامسونگ روز 19 مرداد به صورت رسمی معرفی خواهد شد. سامسونگ سری قبلی یعنی نوت 9 را مرداد ماه سال گذشته معرفی کرد و حالا به نظر قصد دارد همین سنت را برای نوت 10 هم ادامه دهد.

به گزارش آی تابناک : البته سامسونگ امسال معرفی دو گوشی را از این سری برنامه‌ریزی کرده، نوت 10 و نوت 10 پرو. هرکدام از این مدل‌ها یک نسخه 5G خواهند داشت بنابراین شاهد معرفی چهار گوشی نوت 10 خواهیم بود. اطلاعات و رندرهایی که چند روز اخیر از این دو مدل منتشر شده نشان می‌دهند که طراحی آن‌ها مشابه یکدیگر است. تفاوت‌هایی که نوت 10 و 10 پرو را از هم متمایز می‌کند ابعاد نمایشگر بزرگتر 10 پرو و یک حسگر دوربین اضافه در این مدل است.

گلکسی نوت 10

دیگر اطلاعات مهمی که از این رندرها به دست آمده حاکی از این است که سامسونگ بالاخره برای حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون اقدام کرده و دکمه بیکسبی را که استقبال مناسبی از آن نشده بود هم از سری نوت حذف کرده است.

پیشتر شایعاتی نیز در مورد قابلیت جدید شارژ سریع نوت 10 منتشر شد، مبنی بر اینکه سری جدید گلکسی نوت از یک شارژر سریع با ظرفیت سه برابر نسبت به گلکسی اس 10 استفاده خواهد کرد. اس 10 از قابلیت شارژ سریع 15 وات پشتیبانی می‌کرد پس نوت 10 قابلیت شارژ سریع 45 واتی را خواهد داشت.

اما حالا Max Weinbach از XDA در توییتی جدید اشاره کرده که منابع مورد اعتماد او خبر از شارژر 25 واتی در گلکسی نوت 10 می‌دهند نه 45 وات. از آنجایی که Weinbach در این توییت قید نکرده که این قابلیت مربوط به مدل استاندارد نوت 10 می‌شود یا خیر، نمی‌توان با اطمینان گفت که آیا نوت 10 با همان شارژر 15 واتی سری اس 10 عرضه خواهد شد یا قرار است شارژر 25 واتی به همراه این مدل هم عرضه شود.

با توجه به اینکه قرار است نوت 10 از باتری 3400 میلی آمپر ساعتی استفاده کند، احتمال اینکه شارژر 25 وات برای نوت 10 پرو با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی عرضه شود را می‌توان بیشتر دانست.




منبع : جی اس ام آرنا ، فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار