کد خبر: ۲۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 09
این روزها شرکت‌های بسیاری تصمیم گرفتند که اسمارت‌فونی با پشتیبانی شبکه 5جی را در بازار عرضه کنند. از جمله آنها باید به هوآوی، سامسونگ، ال جی، سونی، وان پلاس و برخی دیگر اشاره کرد.

به گزارش آی تابناک : البته برخی از آنها نظیر سامسونگ، سونی، وان پلاس در رویداد MWC  سال جاری نمونه اولین گوشی هوشمند 5جی خود را به نمایش درآوردند. تاکنون اوپو و وان پلاس گوشی هوشمند 5جی خود را معرفی کردند، اما گزارش‌های تازه انتشاریافته نشان داده که ریلمی نیز در اواخر سال 2019 از گوشی هوشمند 5جی خود رونمایی می‌کند.

Sky Li بنیانگذار شرکت ریلمی در جلسه‌ای که با سرمایه‌گذاران شرکت داشته، بیان کرد تا پایان سال 2019، کمپانی در نظر دارد تا اولین اسمارت‌فون با پشتیبانی شبکه 5جی خود را عرضه کند.

متاسفانه در حال حاضر شبکه 5جی چندان فراگیر نشده و از این رو چنین اسمارت‌فون‌هایی را باید در بازارهای محدودی مشاهده کنیم. همانطور که گفته شد ریلمی اولین شرکتی نیست که می‌خواهد گوشی هوشمند 5جی در بازار عرضه کند و پیش از آن برندهای چینی متعددی دست به کار شده و از اسمارتفون 5جی خود رونمایی کردند.گوشی 5g شرکت ریلمی

انتظار داریم اسمارت‌فون ریلمی از پردازنده اسنپدراگون 855 کوالکام با مودم اسنپدراگون ایکس 50 بهره ببرد. همچنین مشخص نیست نام این تلفن هوشمند پرچم‌دار چیست. زیرا تا به حال شایعات خاصی دردسترس قرار نگرفته و این نخستین باریست که اسکای لی به عنوان بنیان‌گذار ریلمی در این رابطه با سرمایه‌گذاران صحبت کرده است.

براساس اخبار مرتبط گفته شده گوشی هوشمند نخست 5جی ریلمی با نام ریلمی ایکس پرو بزودی معرفی می‌شود. اسمارت‌فونی که مشابه ریلمی ایکس به دوربین‌های پاپ آپ مجهز است و این روزها چنین دوربینی را روی مدل‌های مختلفی مشاهده می‌کنیم.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر حداقل باید تا نیمه دوم سال 2019 منتظر ماند و نمی‌توان به شایعات بی‌اساس اکتفا کرد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار