کد خبر: ۲۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 09
شرکت EA ناشر سری بازی‌های FIFA، امروز در حاشیه نمایشگاه E3 2019 تریلر جدیدی را به نمایش در آورد که نشان می‌دهد نسخه جدید از این سری از بازی‌ها دارای یک مد جدید با عنوان Volta است و به کاربران اجازه می‌دهد یک فوتبال خیابانی را تجربه کنند.

به گزارش آی تابناک : همانطور که انتظار می‌رفت EA در نمایشگاه E3 امسال از مد Volta از بازی FIFA 20 رونمایی کرد. این مد که قرار است در کنار بازی اصلی در دسترس کاربران قرار بگیرد به آن‌ها اجازه می‌دهد در سبک‌های متفاوتی یک بازی فوتبال خیابانی را تجربه کنند. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی EA در حال حاضر پنج سبک متفاوت از فوتبال خیابانی برای این مد در نظر گرفته شده است. سبک‌های 3 در برابر 3 (بدون دروازه‌بان)، چهار در برابر چهار، چهار در برابر چهار (بدون دروازه‌بان)، پنج در برابر پنج و فوتسال حرفه‌ای، بخش‌های مختلف از مد Volta را تشکیل می‌دهند.

علاوه بر این سبک‌های مختلف، محیط‌های بازی گوناگونی هم برای این مد طراحی شده است که با توجه به ویژگی‌های ظاهری، قوانین متفاوتی بر آن‌ها حکم‌فرما است. EA با انتشار تصاویری سه محیط مختلف از این بازی که در شهرهای آمستردام، لندن و توکیو طراحی‌ شده‌اند را به نمایش گذاشت. کاربران می‌توانند در این مد بنا به سلیقه خود شخصیت‌های متفاوتی را طراحی کنند و آن ها را برای اجرای بخش های مختلف از این مد به کار بگیرند.

fifa20-volta-2.jpg

fifa20-volta-3.jpg

fifa20-volta-4.jpg

EA اعلام کرده است که کاربران در مد Volta قادر خواهند بود یک تیم اختصاصی را ایجاد کنند و از آن در مسایقات مختلف استفاده نمایند. نکته قابل توجه این است که این مد دارای بخش داستانی هم هست و حتی امکان اجرای آن به صورت آنلاین نیز وجود دارد. با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند در لیگ حرفه‌ای Volta League شرکت کرده و با کاربران حاضر در دیگر کشورها مسابقه دهند.

می‌توان مد Volta را به عنوان یک خط مشی جدید برای سری بازی‌های FIFA معرفی کرد. چرا که تاکنون این بازی سعی کرده بود ساختاری واقع گرایانه و به دور از تخیل داشته باشد. اما مد Volta برخلاف این رویه طراحی شده است. EA در هنگام معرفی این مد اعلام کرد: "(Volta) بازی فوتبال را همراه با فرهنگ واقعی، خلاقیت و سبک بازی‌های کوچک به خیابان‌ها می‌برد."

براساس اطلاعات در دسترس، این مد تنها قرار است در نسخه‌های PC و مربوط به کنسول‌هایPlayStation 4 و Xbox One از این بازی در دسترس قرار بگیرد. به این معنی که نسخه مربوط به کنسول نینتندو سوئیچ که EA از آن به عنوان Legacy Edition یاد می‌کند فاقد این مد خواهد بود. به صورت مشابه بازی FIFA 19، در سال گذشته برای دو کنسول PS3 و Xbox 360 در نسخه‌های Legacy Editions منتشر شد و بعضی از بخش‌های نسخه اصلی را در اختیار کاربران قرار نمی‌داد.

این برای اولین بار از سال 2012 تاکنون است که EA برای ساخت یک بازیِ فوتبال خیابانی اقدام می‌کند. این شرکت در این سال بازی FIFA Street را عرضه کرده بود. مد Volta تنها اطلاعات رسمی است که EA تاکنون از بازی FIFA 20 منتشر کرده است. انتظار می‌رود در مراسم EA Play که قرار است تا ساعتی دیگر آغاز شود، زمان عرضه این بازی و همچنین اطلاعات تازه‌ای از گیم‌پلی آن اعلام شود.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار