کد خبر: ۲۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 09
امروز سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تعرفه‌های جدید خدمات انفورماتیک در سال 1398 را منتشر کرد. در تعرفه منتشر شده برای سال 98 شاهد افزایش 36 درصدی خدمات انفورماتیک هستیم، همچنین بخش شبکه و مرکز داده نیز به خدمات انفورماتیک نیز اضافه شده است.

به گزارش آی تابناک : به گفته دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، محاسبه افزایش 36 درصدی خدمات انفورماتیک بر اساس مصوبه شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای است که در ابتدای هر سال، افزایش نرخ را تصویب می‌کند. دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در خصوص تعرفه‌های جدید خدمات انفورماتیک اعلام کرد:

حوزه IT در سال‌های اخیر بسیار گسترده شده و ما مشغول تعرفه‌گذاری برای خدمات مختلف هستیم. به دلیل اینکه حجم این کار بالاست، شورای مرکزی سازمان تصمیم گرفت تا نسخه به نسخه آنها را منتشر کند. نسخه بعدی احتمالاً مرداد ماه منتشر می‌شود که آیتم‌های تعرفه‌ای جدیدی به آن اضافه خواهد شد. برای مثال در حوزه دیتاسنتر خدمات جدیدی در حال ارائه شدن هستند. این سند و نسخه‌های بعدی برای خدمات جدید نیز تبدیل به مرجع خواهند شد.

در تعرفه‌های جدید خدمات انفورماتیک شاهد هزینه 66200 تومانی برای نصب ویندوز هستیم؛ علی آذرکار در مورد نحوه قیمت گذاری خدمات مشابه نصب ویندوز اعلام کرد که این تعرفه‌ها اساس تجربه‌های کاری، این ارقام نهایی محاسبه و حالا ضریب خورده‌اند. در نتیجه بحث نرم‌افزار و نصب ویندوز از آن بخش‌هایی است که مناقشه‌ای در رابطه با آن وجود ندارد. شاید اکنون گفته شود که همه نصب ویندوز را بلد هستند و این رقم زیاد است، اما ۱۰ سال پیش این‌طور نبود و افراد متخصص آن را بر عهده می‌گرفتند. آذرکار  معتقد است که نصب ویندوز ظرافت‌هایی دارد که همچنان باید افراد متخصص آن را انجام دهند. در اسلاید پایین بخشی از هزینه‌های خدمات انفورماتیک برای سال 1398 را مشاهده خواهید کرد:

برای مطالعه سند کامل تعرفه خدمات انفورماتیک در سال 1398 می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.


منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار