کد خبر: ۲۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 09
پیش از این اطلاعات محدودی در مورد نسخه جدید تبلت سامسونگ گلکسی تب S5 منتشر شده بود و اطلاعات محدودی را در مورد این محصول به اشتراک می‌گذاشت. حال به تازگی بنچمارکی از این تبلت در GeekBench منتشر شده است که در آن شاهد استفاده از تراشه قدرتمند اسنپ دراگون 855 در Galaxy Tab S5 هستیم.

به گزارش آی تابناک : بر اساس اطلاعات منتشر شده، تبلت Galaxy Tab S5 سامسونگ با شماره مدل SM-T865 در بنچمارک GeekBench به ثبت رسیده است و در بخش مشخصات سخت افزاری این بنچمارک شاهد استفاده از تراشه قدرتمند اسنپ دراگون 855 هستیم. سامسونگ معمولا از نسل قبلی تراشه‌های اسنپ دراگون برای تبلت‌های خود استفاده می‌کرد و این اولین باری است که سامسونگ از جدیدترین نسخه تراشه پرچمدار اسنپ دراگون در تبلت خود استفاده می‌کند و بدون شک این خبر خوبی برای دوست داران تبلت‌های سامسونگ است.

در بنچمارک منتشر شده از گلکسی تب S5 در GeekBench شاهد استفاده از 6 گیگابایت حافظه رم هستیم، همچنین این بنچمارک بر روی اندروید 9 پای اجرا شده است؛ گفته می‌شود که تبلت جدید سامسونگ با رابط کاربری One UI به بازار عرضه می‌شود. تبلت گلکسی تب S5 در بنچمارک GeekBench در حالت تست تک هسته موفق به ثبت امتیاز 3506 و در حالت چند هسته موفق به ثبت امتیاز 9788 شده است که برای یک تبلت امتیاز قابل قبول و مناسبی است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده این تبلت از صفحه نمایش 10.5 اینچی AMOLED با رزولوشن 1600*2560 استفاده می‌کند و نسبت ابعاد آن 16:10 است؛ همچنین انتظار می‌رود که بدنه این تبلت ترکیبی از شیشه و فلز باشد. تا این لحظه اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات دوربین، زمان عرضه و قیمت تبلت Galaxy Tab S5 منتشر نشده است، اما بدون شک به همراه این تبلت قلم هوشمند و قاب محافظ جدید مخصوص آن نیز معرفی خواهد شد.



منبع : شهر سخت افزار 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار