کد خبر: ۲۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 08
سری جدید گوشی‌های Galaxy M سامسونگ را باید یکی از موفق‌ترین حرکات سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند طی سالیان اخیر دانست. در همین راستا این شرکت قصد دارد گوشی جدید Galaxy M40 را تا سه روز دیگر به صورت رسمی معرفی کند و به لطف افشای جدید اطلاعات حالا همه چیز را در مورد آن می‌دانیم.

به گزارش آی تابناک : سامسونگ گلکسی M40 محصول جدیدی خواهد بود که قرار است در روز 11 جون (21 خرداد) در هند معرفی شود و ادامه دهنده سری جذاب این گوشی‌ها باشد. از آنجایی که این سری گوشی در بسیاری از کشورهای در حال توسعه از جمله ایران نیز توزیع می‌شوند باید منتظر باشیم تا در آینده‌ای نه چندان دور نیز این گوشی در بازار کشور ما نیز حضور پیدا کند.

اما برویم سراغ موضوع اصلی این مطلب؛ طبق اطلاعات جدیدی که از این گوشی لو رفته باید منتظر یک نمایشگر 6.3 اینچی با کیفیت Full HD+ و فناوری جذاب Super AMOLED روی آن باشیم که تراکم پیکسلی بسیار خوب 409 پیکسل بر اینچ مربع را نوید می‌دهد.

طبق عکس‌هایی که تا پیش از این از Galaxy M40 منتشر شده باید بگوییم که به احتمال فراوان نمایشگر این گوشی یک حفره کوچک در بالا و سمت چپ صفحه خواهد داشت که محل قرارگیری دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن نیز خواهد بود. البته برخی منابع نیز معتقدند که ساختار این نمایشگر همراه با ناچ و به مانند دیگر گوشی‌های سری Galaxy M است که در این مورد باید منتظر کسب اطلاعات بیشتری باقی بمانیم.

در پشت دستگاه نیز از ماژولی با سه دوربین متشکل از سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی، سنسور دوم با ساختار نامشخص و رزولوشن 5 مگاپیکسل و همچنین سنسور زاویه عریض با رزولوشن 8 خواهیم بود که میدان دیدی به اندازه 123 درجه خواهد داشت.

m40-1.jpg

در داخل نیز این گوشی با پردازنده نسبتاً قدرتمند و میان‌رده Snapdragon 675 عرضه خواهد شد که 6 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4C و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز همراه آن خواهند بود.

این گوشی به صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید 9.0 عرضه خواهد شد و مسلماً با عرضه نسخه جدید اندروید Q به آن بروز می‌شود. سامسونگ باتری نسبتاً قدرتمند 3500 میلی‌آمپر ساعتی و همچنین درگاه شارژ USB-C را نیز برای آن در نظر گرفته که می‌تواند ساختاری قابل قبول برای یک گوشی میان‌رده را رقم بزند. نکته جذاب دیگر این است که با وجود درگاه USB-C این گوشی از ورودی جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز استفاده خواهد کرد.  

متأسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی وجود ندارد. در حال حاضر گوشی Galaxy M30 با نسخه حاوی 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 259 دلار به فروش می‌رسد و اگر بخواهیم به صورت تناسبی قیمت Galaxy M40 را در مقایسه با آن حدس بزنیم باید قیمتی زیر 300 دلار را برای آن در نظر بگیریم.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار