کد خبر: ۲۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 08
آقای Jim Ryan، از مدیران شرکت سونی به تازگی و پیش از نمایشگاه E3 2019، اطلاعاتی را از کنسول بازی PlayStation 5 منتشر کرده است؛ این اقدام شاید در پی آن اتخاذ شده باشد که سونی می خواهد مایکروسافت را در E3 امسال محک زده و بداند که برای کنسول بازی بعدی Xbox چه در سر دارد. به هر حال این مدیر به صورت قطعی اطلاعات جدیدی را از کنسول بازی نسل 9 این شرکت منتشر کرده است.

به گزارش آی تابناک : وی تائید کرده است که سونی از پردازنده های 7 نانومتری AMD استفاده خواهد کرد. معماری ZEN2 در بخش CPU و معماری NAVI در GPU مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این چیزی بود که در اخبار پیشین نیز بدان پرداخته بودیم؛ اما نکته مهمی که در مورد پلی استیشن 5 بدان اشاره شده است، استفاده از یک درایو اختصاصی SSD برای این کنسول است.

PlayStation 5 دارای یک درایو SSD است و این امر به صورت قطعی توسط آقای Jim Ryan اعلام شده است. همچنین ایشان در ادامه به این نکته اشاره کرده است که این کنسول از بازی های 4K در فرکانس 120 هرتز پشتیبانی خواهد کرد. این به معنی رندر بازی های 4K با 120 فریم در ثانیه است. در نتیجه باید به درگاه HDMI 2.1 فکر کنیم. سونی در E3 2019 حضور نداشته اما یک رویداد اختصاصی را در تابستان امسال برگزار خواهد کرد که در آن ضمن معرفی برخی جزئیات کنسول بازی PlayStation 5 ، زمان عرضه آن را اعلام خواهد کرد.

کنسول بازی PlayStation 5 در سال 2020 معرفی شده و می دانیم که مایکروسافت نیز در این سال کنسول جدید Xbox را معرفی خواهد کرد. سال 2020 سال معرفی کنسول های نسل نهمی است، پس شاید بهتر باشد که امروز برای خرید یک کنسول جدید عجله نکنید!



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار