کد خبر: ۲۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 03
سامسونگ از لپ تاپ‌های جدید نوت بوک ۷ و ۷ فورس رونمایی کرده که لبه های تراش خورده، حاشیه اندک نمایشگر و حتی پس زمینه پیش فرض آنها، شباهت عجیبی به مک بوک پروی اپل دارد.

به گزارش آی تابناک : نوت بوک ۷ در دو نسخه ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن 1080pعرضه می شود که از بین آنها مدل کوچکتر به لطف نحوه جایگذاری کیبورد و ترک پد کاملا شبیه مک بوک پرو به نظر می رسد اما در مدل ۱۵ اینچی ترک پد کمی به سمت چپ مایل است و کلیدهای اعداد نیز به کیبورد اضافه شده اند.

مدل پایه نوت بوک ۷ به پردازنده نسل هشتم اینتل، ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه NVMe ssd مجهز است اما مدل ۱۵ اینچی را می توان با ۱۶ گیگابایت رم، حافظه SSD جداگانه و کارت گرافیک انویدیا جی فورس MX250 نیز همراه کرد.

نوت بوک ۷

نوت بوک بر خلاف مک بوک پورت های زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد که شامل دو درگاه USB 3.0، یک USB-C، HDMI و microSD می شود.

از ویژگی های دیگر می توان به باتری قدرتمند ۵۵ وات ساعتی و سنسور اثر انگشت (کلید آبی روی کیبورد) اشاره کرد. این لپ تاپ از تیر ماه و با قیمت پایه ۱۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد. 

کمپانی کره ای نسخه دیگری از این لپ تاپ را با عنوان نوت بوک ۷ فورس معرفی کرده که با تمرکز بر گیمینگ و پردازش محتوای ویدیویی طراحی شد است. این نسخه از کارت گرافیک انویدیا GTX 1650، رم ۱۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایت حافظه NVME SSD و دو اسلات دیگر برای نصب حافظه های HDD یا SSD برخوردار است و ۱۵۰۰ دلار قیمت دارد.

نکته جالب اینجاست که نوت بوک ۷ فورس علی رغم افزایش قدرت سخت افزاری به باتری کوچکتر ۴۳ وات ساعتی مجهز شده که چندان امیدوار کننده به نظر نمی رسد.



منبع : سی نت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار