کد خبر: ۲۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 02
شرکت سامسونگ نسل جدید ساعت هوشمند خود را تحت عنوان گلکسی واچ در سال 2018 معرفی کرد. ساعتی که طراحی بهبودیافته‌ای داشته و در مقایسه با سری گییر اس مدل‌های برجسته و جذابی هستند.
به گزارش آی تابناک : اما به نظر می‌رسد در سال جاری باید شاهد معرفی نسل بعدی ساعت هوشمند این شرکت کره‌ای باشیم. ساعتی که گلکسی واچ 2 نام خواهد داشت و یک نسخه ارتقایافته است. آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهند که گلکسی واچ 2 دارای قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G در منطقه ایالات متحده است.

این یعنی قابلیت 5G ساعت هوشمند گلکسی واچ 2 در باقی مناطق پشتیبانی نخواهد شد. این اطلاعات توسط وب سایت SamMobile افشا شده و این طور که پیداست باید شاهد یک مدل برجسته نسبت به قبل باشیم. البته این ساعت در دو مدل وای فای و LTE به فروش خواهد رسید. 

به هر حال این طور مشخص است که سامسونگ برنامه مفصلی برای شبکه 5G داشته و می‌خواهد محصولات دیگری را به این شبکه سریع ارتباط اینترنتی مجهز کند. این گزارش ادعا می‌کند نسل بعدی گلکسی واچ با حافظه رم 4 گیگابایتی از راه می‌رسد و پردازنده قوی‌تری نسبت به قبل خواهد داشت.

احتمالا نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به قبل خواهد داشت و دارای طراحی نسبتا بهبودیافته در مقایسه با نسل فعلی است. در حقیقت سامسونگ با عرضه سری گلکسی واچ نه تنها می‌خواهد ساعت‌های کاربردی و جذاب‌تری نسبت به قبل عرضه دارد، بلکه می‌خواهد مشخصات سخت افزاری بزرگی در نظر گیرد. بنابراین باید انتظارات بسیاری از نسل بعدی ساعت هوشمند گلکسی واچ داشت. 

انتظار داریم سامسونگ گلکسی واچ 2 را در کنار گلکسی نوت 10 تابستان امسال معرفی کند. مدلی که در گزینه‌های رنگی مشکی، نقره‌ای و طلایی به فروش خواهد رسید. البته در کنار گلکسی نوت 10 محصولات دیگری هم در کار خواهد بود.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار