کد خبر: ۲۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 02
چه شما یک گیمر هاردکور باشید که تا حد امکان به دنبال بیشترین توان خام از دستگاه خود باشد یا یک کاربر عادی که به دنبال کامپیوتری قابل اعتماد با عمر باتری طولانی، مطمئنا لپ تاپی مناسب با نیازهای شما در Computex 2019 (کامپیوتکس 2019) وجود دارد که نظر شما را به خود جلب کند. با ما در این مقاله همراه باشید تا با بهترین‌های این نمایشگاه آشنا شویم.

به گزارش آی تابناک : نمایشگاه تجاری Computex امسال انبوه‌ی از طراحی‌های لپ تاپ‌های چشمگیر را با خود به همراه آورد. از لپ تاپ جدید Dell 2-in-1 مجهز به جدیدترین CPU اینتل "Ice Lake” گرفته تا لپ تاپ فوق‌العاده HP Envy x360 که از چوب واقعی بر روی دک صفحه کلید خود استفاده کرده است. شاید چشمگیرترین لپ تاپ در میان همه آنها، لپ تاپ فوق مدرن ایسوس ZenBook Pro Duo باشد، که با دو صفحه نمایش لمسی 4K ارائه شده است.

لپ تاپ Asus ZenBook Pro Duo

شرکت ایسوس با ZenBook Pro Duo جدید خود به شیوه‌ایی کاملا جدید به لپ تاپ‌هایی با دو صفحه نمایش می‌نگرد. این شرکت اساسا از هر فضای چهار گوشه داخلی  ZenBook Pro Duo برای ارائه صفحه لمسی استفاده کرده است. یک صفحه نمایش لمسی 14 اینچی 4K OLED برای صفحه نمایش اصلی لپ تاپ، و پس از آن صفحه نمایش 14 اینچی دیگری در بالای صفحه کلید قرار دارد. در حقیقت، ممکن است شما به ZenBook Pro Duo به عنوان یک صفحه نمایش خیلی بزرگ با یک شکاف کوچک در وسط و صفحه کلید زیر آن بیاندیشید. این لپ تاپ یک پردازنده Core i9 اینتل و کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 2060 در داخل خود به همراه دارد، و توان خام دستگاه در بخش‌های مختلف برابر است و طراحی آن فوق مدرن و آینده نگرانه است.

لپ تاپ Dell XPS 13 2-in-1

لپ تاپ‌های XPS شرکت Dell برای مدت زمانی طولانی است که جز برخی از بهترین لپ تاپ‌های قابل حمل بازار هستند که می‌توان خریداری کرد، و به نظر می‌رسد از این منظرXPS 13 2-in-1 جدید تفاوتی با هم قطارهای خود نداشته باشد. طراحی زیبایی دارد، Dell با بازگرداندن وب کم به محل نرمال خود که همان بالای صفحه نمایش باشد طراحی این لپ تاپ را بهبود نیز بخشیده است. صفحه نمایش 16:10 آن در ورژن‌های 1080p و 4K در دسترس است. در داخل XPS 13 2-in-1 پردازنده نسل دهم Core اینتل "Ice Lake” قرار گرفته است. بعد از مدتها انتظار برای ارائه چیپ‌های Ice Lake که بر پایه تکنولوژی پردازش 10nm هستند و بهبود پردازش گرافیکی را نیز شامل می‌شوند، این لپ تاپ یکی از اولین لپ تاپ‌هایی است که از این پردازنده استفاده کرده است.

لپ تاپ MSI GT76 Titan

لپ تاپ GT76 Titan، پرچمدار جدید Titan شرکت MSI برای بازی در نظر گرفته شده و CPU کلاس دسکتاپ Core i9 اینتل به همراه دارد. مدل‌های پیشین Titan با صفحه کلید مکانیکی ضخیم ارائه می‌شدند، اما این بار MSI گزینه‌های مکانیک را کنار گذاشته و به جای آن طراحی نازکتر، با قاب باریکتر در نظر گرفته، ولی در عین حال عملکرد دستگاه کاملا حفظ شده و بسیار عالی است. پیکربندی GT76 Titan با قیمت 3.600 دلار شروع خواهد شد، ولی اگر به دنبال بهترین و بالاترین پیکربندی هستید قیمت به 4.899 دلار افزایش خواهد یافت. بهترین پیکربندی علاوه بر Core i9 شامل گرافیک انویدیا GeForce RTX 2080 (پرقدرت‌ترین آیتم، بدون طراحی Max-Q ) و 128 گیگابایت رم نیز می‌شود.

لپ تاپ HP Envy x360

با استناد به تحقیقاتی که نشان می‌دهد خریداران به سمت کامپیوترهایی کشیده می‌شوند که برای اولین بار نظر آنها را جلب می‌کند، HP یک سری لپ تاپ‌های Envy را که از چوب قابل اعتماد و معتبری در آن استفاده شده معرفی کرده است. این طراحی چوبی برای چندین لپ تاپ Envy در نظر گرفته شده است، از جمله Envy   13, Envy x360 13, Envy x360 15 و Envy 17 . گزینه‌های رنگی شامل مواردی چون مشکی شب به همراه چوب طبیعی گردو، نقره‌ای ساده به همراه چوب توس و سفید سرامیکی به همراه چوب توس سفید می‌باشد. چوب به کار رفته صد در صد طبیعی است، و این بدان معناست که هر یک از این لپ تاپ‌ها منحصر به فرد خواهند بود، چرا که این چوب‌ها دارای رگه و الگوهای طبیعی هستند.

لپ تاپ Asus ZenBook 30th Anniversary Edition

لپ تاپ نسخه 30 سالگی شرکت ایسوس ZenBook لپ تاپی نیست که بخواهید برای استفاده روزمره آن را بخرید. این لپ تاپ بیشتر یادآور این است که تکنولوژی شخصی در طول 30 سال شکل‌گیری شرکت ایسوس تا چه حد رشد یافته است. یک لپ تاپ 13 اینچی ویندوزی است که از چرم ایتالیایی پوشیده شده و لوگویی از طلای 18 عیار دارد. مانند بسیاری از لپ تاپ‌های جدیدی که ایسوس امسال در Computex معرفی کرده، ZenBook Edition 30 با تاچ پدی ارائه شده که به عنوان صفحه نمایش دوم نیز عمل می‌کند و با نام ScreenPad خوانده می‌شود. این لپ تاپ سایر مشخصه‌های سری  ZenBook  را نیز داراست، مواردی مانند: وقتی لپ تاپ را باز کردید لولایی صفحه کلید را کج می‌کند و برای ایجاد ظاهری شیک و لوکس لبه‌های باریک اطراف صفحه از بین رفته است.

لپ تاپ Asus ZenBook 13 با ScreenPad 2.0

 

این لپ تاپ ZenBook Pro Duo نیست، اما ScreenPad  جدید که بیشتر لپ تاپ‌های سری ZenBook  و entry-level VivoBook را زینت بخشیده، یک تاچ پد منحصر به فرد است که به عنوان صفحه نمایش دوم عمل می‌کند. دو بهبود اصلی وعده داده شده در نسل دوم از ScreenPad  تاثیر کمتری بر روی عمر باتری دارد و به میزان قابل توجهی تجربه کاربری را ساده می‌کند. ایسوس رابط کاربری سفارشی برای برخی اپلیکیشن‌ها از جمله مایکروسافت آفیس طراحی کرده، که زمانی که شما آنها را به ScreenPad  منتقل می‌کنید میانبرهایی را نمایش می‌دهد. شما همچنین گزینه‌های سفارشی‌سازی بسیاری در اختیار دارید ، از جمله امکان تغییر نرخ رفرش و رزولوشن پنل نمایش ScreenPad 2.0 .

لپ تاپ Razer Blade Studio Edition

Razer با لپ تاپ‌های نسخه جدید Blade Studio چشم اندازی برای سازندگان محتوای نوآورانه است. در ورژن‌های 15 و 17 اینچی موجود می‌باشد. برای این لپ تاپ صفحه نمایش 4K در نظر گرفته شده و آخرین مدل پردازنده‌های گرافیکی انویدیا مانند Quadro RTX GPU پر قدرت را اجرا می‌کند. برای اجرای اپلیکیشن‌های حرفه‌ایی خلاقانه‌ایی چون Davinci Resolve بهینه‌سازی شده است. Razer Blade 15 Studio Edition دارای یک صفحه نمایش 4K OLED لمسی، پردازنده Core i7-9750H اینتل، و پردازنده گرافیکی انویدیا Quadro RTX 5000 mobile می‌باشد. Blade 17 Studio Edition که بزرگتر است یک پنل نمایش جدید 4K 120Hz و پردازنده i9-9880H اینتل دارد. هر دو لپ تاپ دارای طرح رنگ نقره‌ایی روشن هستند که بدعتی بنیادی نسبت به اغلب لپ تاپ‌های به رنگ مشکی است.


منبع : PCMAG

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار