کد خبر: ۲۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 01
ماوس IntelliMouse مایکروسافت یکی از ماوس‌های کلاسیک و پرطرفدار این شرکت در دوران اوج کامپیوترهای شخصی بوده است. این شرکت از سال 2017 شروع به به‌روزرسانی خط تولید این ماوس‌های پرطرفدار کرده که در آخرین اقدام از این دست اخیرا ماوس Pro IntelliMouse معرفی و در دسترس خریداران قرار گرفته است. برای آشنایی با این ماوس و مشخصات فنی آن همراه ما باشید.

به گزارش آی تابناک : حضور مایکروسافت در بازار سخت‌افزار طی سال‌های اخیر با برند سرفیس کاملا چشمگیر بوده است. در حقیقت برند سرفیس توانسته این غول نرم‌افزاری را به یک غول سخت افزاری نیز بدل سازد. این مسئله البته به معنی حضور تازه این شرکت در بازار سخت‌افزار نیست. چرا که ردموند‌ی‌ها چندین دهه است که جایگاه خود را به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان کامپیوترهای شخصی مستحکم ساخته‌اند.

برای مثال ماوس‌های سری IntelliMoues این شرکت یکی از پرطرفدارترین و پر فروش‌ترین نمونه‌های موجود در بازار در دوران اوج کامپیوترهای شخصی بوده‌اند. ردموندی‌ها از سال 2017 شروع به بازطراحی محصولات این خانواده کرده‌اند که در اولین اقدام از این دست نسخه جدید ماوس IntelliMouse مایکروسافت در آن سال رونمایی شد.

نسخه کلاسیک IntelliMouse که در سال 2017 رونمایی شد.

این شرکت اکنون با توجه به استقبال خوبی که از نسخه جدید IntelliMouse در میان مشتریان وجود داشته، با افزودن برخی قابلیت‌های جدید ماوس  Pro IntelliMouse را نیز رونمایی کرده است. همانطور که از نام این محصول مشخص است، پیشوند پرو حکایت از قابلیت‌های بیشتر این ماوس در مقایسه با نسخه کلاسیک دارد.

ماوس  Pro IntelliMouse به سنسور ردیابی جدیدی تجهیز شده که سرعت ردیابی ماوس را به 400 اینچ در ثانیه رسانده است. البته برطبق گزارشات کاربرانی که این موس را زودتر از سایرین تهیه کرده‌اند، این سرعت حتی تا 1000 اینچ بر ثانیه نیز قابل افزایش است که رقمی کاملا حیرت‌آور محسوب می‌شود. شخص‌سازی دکمه‌ها و مشخصات فنی این ماوس نیز از طریق بخش تنظیمات ماوس و کیبورد ویندوز امکان‌پذیر است.

مایکروسافت علاوه بر استفاده از یک سنسور قدرتمندتر، طراحی ظاهری ماوس را نیز در مقایسه با قبل با تغییراتی همراه کرده است. رنگ ظاهری این ماوس حالت یک گرادیان خاکستری را دارا است که در نتیجه به لوازم جانبی مرسوم کنسول ایکس باکس مایکروسافت شباهت پیدا کرده است.

طراحان مایکروسافت استفاده از دکمه‌های ماوس را نیز با بافت‌دار کردن آنها ساده‌تر کرده‌اند. یکی دیگر از نکات جالب در مورد طراحی ظاهری این ماوس استفاده از کابل درهم تنیده است که طول عمر ماوس را افزایش محسوسی خواهد داد. این ماوس دارای 5 دکمه بوده که سه‌تای آنها از طریق بخش تنظیمات ماوس و کیبورد ویندوز قابل شخصی‌سازی هستند. سازندگان حتی امکان شخصی‌سازی رنگ نور بخش پشتی ماوس را نیز ممکن کرده‌اند، که در نوع خود جالب به‌نظر می‌رسد. سایر بخش‌های ظاهری این ماوس در مقایسه با گذشته تغییر چندانی نداشته‌ و ماوس همچنان از همان طراحی ارگونومیک و مناسب بهره گرفته است.

Pro IntelliMouse در حال حاضر با قیمت 60 دلار در مایکروسافت استور برای فروش قرار گرفته است. مشتریان امکان انتخاب از میان دو رنگ سفید و خاکستری آن را دارند که شخصا رنگ سفید آن را ترجیح می‌دهم. تجربه شما از لوازم جانبی ساخت مایکروسافت چیست؟ کدام رنگ از این ماوس را بیشتر می‌پسندید؟


منبع :وینفون 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار