کد خبر: ۲۴۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 01
اینطور که به نظر می‌رسد، روند تغییرات پلی استیشن پلاس ادامه داشته و سونی اکنون به دنبال افزایش قیمت اشتراک‌های این سرویس است. اوایل سال جاری میلادی تعداد بازی‌هایی که پلی استیشن پلاس به طور رایگان در اختیار کاربرانش قرار می‌داد از 4 به 2 کاهش یافت.

به گزارش آی تابناک : این تغییر بسیاری از کاربران را بر آن داشت که احتمالاً سونی تمرکز خود را روی کیفیت قرار داده و قصد دارد تا به جای 4 بازی معمولی، 2 بازی جذاب را رایگان کند؛ اتفاقی که متاسفانه رخ نداد و همچنان شاهد رایگان شدن بازی‌های نه چندان قابل توجه هستیم. این تغییر اما دسته دیگری از کاربران پلی استیشن پلاس را به عدم افزایش قیمت اشتراک‌ها طی یک سال آینده امیدوار کرد.

تعدادی از کاربران پلی استیشن پلاس در اروپا و ژاپن ایمیلی از طرف سونی دریافت کرده‌اند که با توجه به آن قیمت اشتراک ماهانه این سرویس از تاریخ  10 مرداد ماه افزایش خواهد یافت. اینکه دقیقاً چه کشورهایی شامل این افزایش قیمت می‌شود مشخص نیست اما تاکنون کاربران کشورهای فرانسه، نروژ، سوئد، سوئیس و ژاپن یک ایمیل با چنین مضمونی دریافت کرده‌اند.

پلی استیشن پلاس

ظاهراً با نزدیک شدن به پایان نسل هشتم و آغاز نسل نهم، سونی به افزایش قیمت اشتراک‌های پلی استیشن پلاس تصمیم گرفته است. اگر این حدس درست باشد، بدون شک افزایش قیمت اشتراک تنها به این کشورها محدود نشده و به مرور زمان برای تمامی کشورها اعمال خواهد شد. این احتمال نیز وجود دارد که سونی به دلیل تفاوت‌ واحد پولی کشورها دست به این کار زده است.

برای مثال، قیمت اشتراک ماهانه در آمریکا 10 دلار است. در حالی که در ژاپن می‌شد با پرداخت تنها 4.74 دلار اشتراک 30 روزه را تهیه کرد. با افزایشی قیمت که به تازگی انجام شده، این قیمت به 7.84 دلار رسیده است. از آن‌جایی که مشابه این اتفاق در گذشته رخ داده، می‌توان مطمئن بود که افزایش قیمت‌ها دائمی بوده و قرار نیست هزینه‌ خرید اشتراک پلی استیشن پلاس به حالت قبل بازگردد.

متاسفانه سونی هنوز اعلامیه‌ای رسمی در این باره منتشر نکرده و نمی‌توان با اطمینان درباره دلیل افزایش قیمت‌ صحبت کرد.




منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار