کد خبر: ۲۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 May 30
بالاخره پس از انتشار شایعه‌های فراوان و انتظار 4 ساله طرفداران، اپل از نسل جدید آیپاد تاچ با سخت افزار بروزرسانی شده رونمایی کرد. نسل جدید آیپاد تاچ فقط از نظر سخت افزاری بروزرسانی شده است و از نظر طراحی ظاهری تقریباً هیچ تفاوتی با نسخه پیشین خود ندارد.

به گزارش آی تابناک : چندی پیش شرکت اپل نسخه جدید تبلت آیپد مینی را با سخت افزار جدید اما ظاهر نسل قبلی به نمایش گذاشت، حال اپل همین روند را برای نسل هفتم آیپاد تاچ در نظر گرفته است و پس از 4 سال این محصول را با همان طراحی اما حافظه و تراشه بروزرسانی شده و قابلیت‌های نرم افزاری جدید معرفی کرده است.  نسل جدید آیپاد تاچ از تراشه قدرتمند A10 Fusion استفاده می‌کند که در سال 2016 اپل از این تراشه‌ها برای آیفون 7 و 7 پلاس استفاده کرده بود؛ در واقع می‌توان گفت که این محصول به نوعی حاصل بازیافت نسخه قدیمی آیفون 7 است. اپل نسل هفتم آیپاد تاچ را با سه فضای ذخیره سازی متفاوت با حجم‌های 32/128/256 گیگابایت روانه بازار کرده است.

به لطف تراشه قدرتمند A10 از این پس نسل جدید آیپاد تاچ می‌تواند بازی‌های واقعیت افزوده را اجرا کند؛ همچنین این محصول از سرویس گیمینگ Apple Arcade که پاییز امسال عرضه می‌شود نیز پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش نسل هفتم آیپاد تاچ مانند نسل گذشته در ابعاد 4 اینچی ساخته شده است و از رزولوشن 1136x640 پشتیبانی می‌کند. در قسمت پشتی دستگاه شاهد استفاده از یک دوربین 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 هستیم و در قسمت جلویی برای برقراری ارتباط تصویری در فیس تایم، یک دوربین سلفی 1.2 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 در نظر گرفته شده است.

در بخش ارتباطات نسل هفتم آیپاد تاچ از بلوتوث 4.1، شبکه وافای دوبانده پشتیبانی می‌کند و تنها محصول جدید اپل است که از جک 3.5 میلی‌متری بهره می‌برد. این محصول همچنان به وسیله درگاه لایتنینگ شارژ می‌شود وه به گفته اپل می‌تواند تا 40 ساعت به شکل مداوم موزیک پخش کند یا تا 8 ساعت به شکل مداوم با آن ویدئو تماشا کرد. نسل هفتم آیپاد تاچ در رنگ‌های خاکستری، طلایی، قرمز، آبی، صورتی، نقره‌ای با قیمت پایه 199 دلار به بازار عرضه می‌شود؛ همچنین علاقه‌مندان برای خرید نسخه 128 و 256 گیگابایت باید مبلغ 299 و 399 دلار را بپردازند؛ در نهایت با این مبلغ می‌توان یک میان رده قابل قبول از برندهای چینی به عنوان گوشی دوم تهیه کرد و خرید آیپاد تاچ با طراحی قدیمی و این مشخصات سخت افزاری در سال 2019 چندان عقلانی به نظر نمی‌رسد.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار