کد خبر: ۲۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 May 29
شرکت اپل در نظر دارد آیفون های 2019 را به عنوان گوشی های هوشمند برجسته معرفی کند. اسمارتفون هایی که تاکنون شایعات متعددی پیرامون آنها منتشر شد اما باید بیان داشت که کوپرتینویی ها برنامه بزرگی برای مدل های سال 2019 دارند.
به گزارش آی تابناک : آخرین گزارش ها نشان می دهند، آیفون های 2019 می توانند به صورت همزمان یک صدا را به صورت بلوتوثی به دو دستگاه منتقل کنند، قابلیتی که نخستین بار در گلکسی اس 8 شاهد آن بودیم. 

در حال حاضر صاحبان آیفون می توانند تلفن هوشمند خود را به صورت بلوتوثی به اسپیکر، هدفون یا دستگاه پخش بلوتوثی دیگر متصل کنند اما این قابلیت تنها بوسیله یک سیستم قابل انجام است. البته راه های جانبی وجود دارد که این امر را محقق سازد اما نرم افزار اپل به صورت معمول محدودیتی برای کاربران در این زمینه به وجود آورده است.

به تازگی وب سایت ژاپنی مک اوتاکارا گزارش داد که تامین کنندگان آسیایی اپل، خبر از وجود قابلیت انتقال صدا با بلوتوث به دو دستگاه را دادند. این قابلیت را پیش از این در پی 20 لایت و گلکسی اس 8 با بلوتوث 5.0 مشاهده کردیم.

این گزارش افزود اگرچه این قابلیت انتقال صدا به دو دستگاه را به کاربر می دهد اما افراد نمی توانند همزمان دو ترک مختلف را در دو دستگاه پخش کنند و این قابلیت تنها به یک ترک محدود می شود. دقیقا مشخص نیست کدام آیفون ها دارای سیستم بلوتوث دوگانه هستند و احتمال می رود دو مدل رده بالا ایکس آی و ایکس آی مکس به این قابلیت ورد انتظار تجهیز شوند.

به هر حال جزئیات کافی نیست و باید تا سپتامبر 2019 جهت کسب اطلاعات بیشتر منتظر ماند. ماهی که هر سال اپل در آن نسل جدید آیفون را معرفی می کند.





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار