کد خبر: ۲۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 May 26
به تازگی بر اساس گزارش های منتشر شده فیسبوک اعلام کرده که تا سال 2020 ارز دیجیتال خود را معرفی خواهد کرد.

به گزارش آی تابناک : در واقع مارک زاکربرگ مدیر فیسبوک با ملاقات با بانک انگلستان فعالیت جدید خود را آغاز خواهد کرد و ارز دیجیتال خود را با عنوان GlobalCoin به صورت آزمایشی تا سال 2020 ارائه و عرضه خواهد کرد. ارز دیجیتال که از سال 2018 از آن رونمایی شده ظاهرا در حال گسترش است. در ادامه جزییات بیشتر این خبر را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

ارز دیجیتال جدید فیسبوک

ارز دیجیتال جدید فیسبوک

همانطور که گفتیم تا سال 2020 شاهد ارز دیجیتال جدیدی از سوی فیسبوک خواهیم بود و احتمالا این ارز به صورت رسمی در کشورهای مختلف در دسترس قرار خواهد گرفت. بر اساس گزارش های منتشر شده این ارز دیجیتال از طریق واتساپ قابل انتقال خواهد شد و با پشتوانه دلار آمریکا فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

این روند رشد ارزهای دیجیتال می تواند تحول عظیمی در روند زندگی همه ایجاد کند و با رویکرد جدیدی همراه خواهد بود. البته هنوز جدی بودن این اتفاق مشخص نیست اما احتمالا چنین قدمی برای فیسبوک قدم بزرگی خواهد بود. ظاهرا قرار است که شرکتی در سوئیس تاسیس شود که بر روی ارز دیجیتال تمرکز داشته باشد. نظر شما در رابطه با ارز دیجیتال چیست؟ به نظرتان فیسبوک می تواند در این زمینه موفق باشد یا خیر؟




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار