کد خبر: ۲۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 May 22
اگر در انتظار آپدیت بزرگ بعدی ویندوز 10 نشسته‌اید، یک خبر خوب برای شما داریم؛ مایکروسافت اعلام کرد از امروز انتشار آپدیت ماه مِی (May) یا همان نسخه 1903 از ویندوز 10 آغاز می‌شود. این آپدیت با قابلیت‌های جدید و تغییرات گسترده همراه است.
به گزارش آی تابناک : به گفته مایکروسافت آپدیت ماه مِی که با بهبودهایی چون Windows Sandbox و یکتم تیره جدید همراه است، به مرور در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هدف مایکروسافت از منتشر نکردن یک‌باره این آپدیت شناسایی مشکلات احتمالی پیش از سرایت به همه کامپیوترها است. بنابراین این آپدیت در قالب چند موج در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و همه آنها یک‌باره نسخه 1903 را دریافت نمی‌کنند.

با اعلام این خبر کافی است امروز در دسترس بودن این آپدیت جدید را از طریق Windows Update بررسی کنید. در صورت در دسترس قرار گرفتن، شما می‌توانید مستقیماً سیستم عامل ویندوز 10 نصب شده بر کامپیوتر خود را به نسخه 1903 ارتقا دهید. البته دور از انتظار نیست خیلی زود فایل ISO هم در دسترس قرار بگیرد.

از آنجایی که تقریباً همیشه آپدیت‌های بزرگ ویندوز 10 با  بروز مشکلاتی همراه بوده‌اند، این بار مایکروسافت بسیار محتاطانه تر رفتار می‌کند.  کاربران نسخه 1803 ویندوز 10 هم باید بدانند مایکروسافت ماه آینده ارتقای آنها به نسخه 1903 را در دستور کار قرار می‌دهد.

حال باید منتظر ماند و امیدوار بود همه چیز به خوبی پیش برود و مشکل جدی در آپدیت ارتقا به نسخه 1903 ویندوز 10 شناسایی نشود، در غیر این صورت ممکن است کمی دیرتر آن را دریافت کنید.





منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار