کد خبر: ۲۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 May 22
سرفیس استودیو 2 ویژگی‌های بسیار جذاب و کارآمدی دارد ولی پرداخت هزینه 3500 دلاری برای یک دستگاه رقم بالایی است. شاید باید برخی از جایگزین‌های ساخته شده توسط شرکای مایکروسافت را در نظر داشت. بهترین‌های آنها در این مقاله لیست شده‌اند.

به گزارش آی تابناک : خواه به طراحی و صفحه نمایش دستگاه علاقمند باشید یا توان مصرفی، می‌توانید در بازار ویندوز All-in-One (AIO) دستگاه دلخواه خود را بیابید. سیستم‌های AIO برای افرادی که تمایل دارند میز کار آنها خلوت و منظم و با سیم‌های کمی همراه باشد، عالی است.

یک AIO فوق العاده: HP Envy 27 All-in-One

HP Envy 27 All-in-One رقیبی فوق العاده در بازار AIO به شمار می‌آید. ترکیبی از یک پردازنده قدرتمند نسل هشتم Intel Core i7 ، با  16GB رم، کارت گرافیک GTX 1050 و 1TB فضای ذخیره‌سازی با 256GB SSD است. این یک دستگاه قدرتمند با صفحه نمایش quad HD زیبا است.

HP آن را با قیمت 1.599 دلار به فروش می‌رساند.

ظاهری فوق‌العاده: Dell Inspiron 27 7000 All-in-One

به توان ببیشتری نیاز دارید؟ Dell Inspiron 27 را مورد بررسی قرار دهید. این دستگاه پردازنده نسل هشتم Intel Core i7 ، تا 32GB رم ، یک کارت گرافیک GTX 1050 و یک صفحه نمایش عالی 27 اینچی 4K دارد. اگر نیاز به دقت رنگ دارید، برای کار و بازی all-in-one فوق‌العاده‌ایی است.

شرکت Dell آن را به قیمت 999 دلار به بازار عرضه کرده است.

محاسبات سنگین: Lenovo IdeaCentre AIO 520

با پردازنده نسل هشتم Intel Core i7 ، و 16GB رم عرضه شده است، دوربین pop up ویندوز هلو که برای حریم خصوصی قابلیت پنهان سازی دارد، و یک صفحه نمایش 27 اینچی quad HD دارد. لنوو IdeaCenter AIO یک کامپیوتر شخصی عالی برای وب گردی، کار در اداره، و انجام کارهای عمومی است.

شرکت لنوو آن را به قیمت 1.379 دلار به بازار ارائه کرده است.

Apple iMac 27-inch

اگر علاقه‌ایی به کار کردن با ویندوز ندارید، بهترین جایگزین سرفیس استودیو 2 یک Apple iMac است. ویژگی‌هایی چون جدیدترین پردازنده نسل هشتم Intel Core ، تا 32GB رم ، یک صفحه نمایش بی نظیر 27 اینچی 5K و Radeon Pro 570X برای گرافیک خود دارد. این iMac می‌تواند اکثر وظایف را به سهولت انجام دهد.

شرکت اپل آن را به قیمت 1.799 دلار به بازار عرضه کرده است.

صفحه نمایش زیبا: Asus ZenAiO 27

با پردازنده نسل هشتم Intel Core i7 ، صفحه نمایش لمسی 27 اینچی 4K و 16GB رم، و GTX 1050 برای گرافیک ارائه شده است. این ایسوس Zen AIO یک all-in-one فوق العاده با توان بوت بالاست. صفحه لمسی آن تعامل با ویندوز را آسان می‌سازد، و وقتی بر روی میز کار  قرار میگیرد طراحی کلی این دستگاه بسیار چشمگیر است.

آمازون آن را به قیمت 1.999 دلار به فروش می‌رساند.

پادشاه قدیمی: Surface Studio 1

شاید به دنبال سرفیس استودیو 2 باشید ولی ارزانتر. در آن صورت، نسل آخر سرفیس استودیو را انتخاب کنید. ویژگی‌هایی با طراحی و صفحه نمایش مشابه با سرفیس استودیو 2 دارد، تنها مشخصاتی با قدرت کمتر دارد. سرفیس استودیو اورجینال هنوز می‌تواند بیشتر کارها را با سهولت انجام دهد، بنابراین نباید انتخاب بدی باشد.

آمازون آن را به قیمت 2.247 دلار به فروش می‌رساند.

اگر بخواهید پیشنهاد ما را بدانید

خواه به دنبال دستگاهی با صفحه نمایش فوق‌العاده مانند ایسوس ZenAIO باشید، یا دستگاهی با طراحی زیبایی مانند Envy 27 از شرکت HP، ما برای همه شما توصیه‌هایی داریم. حتی سرفیس استودیو اورجینال هم انتخاب فوق‌العاده‌ایی است، اگر بتوانید آن را با قیمت مناسب پیدا کنید.

در حقیقت، اگر به دلیل اینکه نمی‌توانید هزینه سرفیس استودیو 2 را بپردازید، به دنبال جایگزین سرفیس استودیو 2 هستید، سرفیس استودیو 1 بهترین گزینه است. سرفیس استودیو 1 و سرفیس استودیو 2 از بیرون بسیار به هم شبیه هستند، تنها تفاوت اصلی در داخل آنهاست. در حال حاضر سرفیس استودیو 1 از سخت افزار قدیمی‌تر، با GPU کم قدرت‌تر , و از مکانیزم هارد درایو کندتری استفاده می‌کند، بنابراین اگر تصمیم دارید سرفیس استودیو اورجینال بخرید مواردی که ذکر شد را به یاد داشته باشید.

Dell Inspiron 27 به لطف طراحی ساده آن بسیار چشم نواز است. اسپیکرهایی فوق‌العاده‌ایی در جلو دارد، و همچنین با صفحه نمایش زیبایی ارائه شده است و  برای شروع قیمت آنچنان بالایی نسبت به سرفیس استودیو 2 ندارد.




منبع : WINDOWS CENTRAL 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار