کد خبر: ۲۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 20
پاشگاه سپاهان حاضر به پذیرش حکم سازمان لیگ درخصوص بازی با پرسپولیس نیست.

به گزارش تابناک؛ دشمنی دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان پس از پایان لیگ برتر حالا به جام حذفی کشیده است و هنوز دیدار جام حذفی بین دو تیم برگزار نشده، باشگاه سپاهان رسما مقابل پرسپولیسی‌ها موضع گرفته است.

 

به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، کمیته مسابقات اعلام کرد: با توجه به آئین نامه مسابقات جام حذفی به علت اینکه مسابقات به صورت تک حذفی برگزار می گردد ظرفیت ورزشگاه به صورت مساوی در اختیار تماشاگران تیم های میهمان و میزبان قرار می گیرد.اما درآمد حاصل از بلیت فروشی متعلق به تیم میزبان است.

 

حالا مسعود تابش مدیرعامل سپاهان اعلام کرده است:" اگر این قانون لغو نشود به هیچ عنوان روبروی پرسپولیس به میدان نخواهیم رفت تا همه بدانند از حق هواداران سپاهان دفاع می‌کنیم. سازمان لیگ باید در این موضوع تجدیدنظر کند زیرا مسئولیت هر اتفاقی بین تماشاگران با این سازمان خواهد بود."

 

گفتنی است سیاوش یزدانی بازیکن سپاهان پس از بازی برابر پرسپولیس، نیز از هواداران سرخ‌ها خواسته بود به اصفهان نیایند. دیدار نیمه نهایی جام حذفی بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس روز چهارشنبه 8 خرداد ساعت 21 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

منبع:ورزش11
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار