کد خبر: ۲۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 20
ب‌ام‌و در حال گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد تولید M5 نمادین بوده و به همین خاطر نسخه‌ای سفارشی از این سدان اسپورت را معرفی کرده است.


به گزارش تابناک؛ این خودرو بر پایه‌ی M5 کامپتیشن ساخته شده و از همان پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربو با قدرت 617 اسب بخاری و گشتاور 750 نیوتون متری سود می‌برد. این سدان آلمانی تنها در عرض 3.1 ثانیه از سکون به سرعت 96 کیلومتر در ساعت رسیده و شتاب صفر تا 200 کیلومتر در ساعت آن هم 10.8 ثانیه اعلام شده است.


در بدنه‌ی M5 سالگرد 35 سالگی شاهد استفاده از رنگ بدنه‌ی خاکستری تیره‌ی خاص هستیم. این سدان همچنین از رینگ‌های 20 اینچی M با ظاهری خاکستری سود برده است. کالیپرهای ترمز مشکی براق و حذف نشان M5 در بخش عقب از دیگر تغییرات این خودرو به شمار می‌روند.


اما ب‌ام‌و، دستی هم بر سر و روی کابین کشیده و در این بخش می‌توانیم یک جفت صندلی اسپورت M با پوشش چرم مشکی مرینو و دوخت‌های بژ را ببینیم؛ اما آنچه که واقعاً متمایز است و جلب‌توجه می‌کند ساختار کربن آلومینیوم مزین به طلاست که روی کنسول مرکزی و تریم درب‌ها نقش بسته است. همچنین پشت آمپرهای دیجیتالی 12.3 اینچی با یک صفحه‌نمایش 10.3 اینچی مرکزی که اولین بار در X5 و سری 8 دیده شده بودند همراه هستند. تکمیل کننده‌ی تغییرات کابین این خودروی سفارشی رکاب‌های درب و کنسول مرکزی مزین به نوشته‌های M5 Edition 35 Jahre می‌باشد.


تمامی 350 دستگاه در نظر گرفته شده برای تولید با پکیج اجرایی و پکیج راننده‌ی M عرضه خواهند شد. پکیج اولی شامل درب‌هایی با عملکرد بسته شدن نرم، آفتاب‌گیر برقی عقب، صندلی‌های جلوی تهویه دار، سیستم تهویه مطبوع 4 ناحیه‌ای، صندلی‌های ماساژوردار و… می‌باشد؛ اما پکیج راننده M باعث رسیدن حداکثر سرعت به 304 کیلومتر در ساعت می‌شود. همچنین می‌توان در مدرسه‌ی رانندگی M در اسپارتانبورگ هم شرکت کرد.


این خودرو از سیستم اگزوز اسپورت M به همراه کاکپیت زنده‌ی این برند و سیستم‌عامل iDrive 7 ب‌ام‌و برخوردار است.
تنها 35 دستگاه از M5 سالگرد 35 سالگی مختص بازار آمریکا بوده و هریک بهای 128995 دلاری دارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار