کد خبر: ۲۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 20
تویوتا از تریم آفرود TRD Pro در خودروهای 4 رانر، سکویا، تاکوما و توندرا استفاده کرده اما رندر جدیدی که از شاسی‌بلند محبوب راو 4 منتشر شده‌اند این قدبلند را با همین تریم نیز نشان می‌دهند.
به گزارش تابناک؛ شاید این خودرو به اندازه‌ی برادران بزرگ‌تر خود در بحث آفرود قدرتمند نباشد اما پرفورمنس کافی برای اکثر مشتریان را خواهد داشت و البته در بحث سواری جاده‌ای نیز قابلیت‌های مناسبش را حفظ خواهد کرد.


تویوتا دستورالعملی ویژه برای تریم TRD Pro داشته بنابراین تصور راو 4 در این لباس خیلی سخت نخواهد بود. شوک‌های مسابقه‌ای فاکس به علاوه‌ی افزایش ارتفاع سیستم تعلیق از جمله ویژگی‌های مشترک این نسخه‌ها بوده بنابراین راو 4 ما نیز ارتفاع بیشتری در مقایسه با مدل استاندارد دارد. رینگ‌های مشکی با لاستیک‌های پرفورمنس نیز عرضه می‌شوند. فلاپ بزرگ‌تر در جلو علاوه بر افزایش جذابیت بصری خودرو باعث حفظ پیشرانه و گیربکس در برابر آسیب موانع می‌شود.


تاکوما TRD Pro 2019 به‌صورت سفارشی از اسنورکل نصب شده در ستون A طرف شاگرد بهره می‌برد. اگرچه این قطعه به‌صورت استاندارد بکار نرفته اما در این رندر کاملاً جذاب نشان می‌دهد. این اسنورکل از تنفس بهتر پیشرانه در زمان آفرود اطمینان حاصل می‌کند.


نزدیک‌ترین رقیب برای راو فور TRD Pro می‌تواند جیپ کامپس تریل هاوک باشد. پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2.5 لیتری تویوتا با قدرت 203 اسب بخاری و گشتاور 250 نیوتون متری در مقایسه با پیشرانه‌ی 2.4 لیتری جیپ دست برتر را دارد. قدرت و گشتاور جیپ به ترتیب برابر با 180 اسب بخار و 237 نیوتون متر می‌باشد. کامپس تریل هاوک شاید از نظر آفرود برتر باشد زیرا از دنده‌سنگین و سیستم انتخاب مسیر برای عملکرد بهتر در زمین‌های برفی، شنی، خاکی و صخره‌ای سود می‌برد.


اگر با دیدن این رندر به دنبال خرید راو فور TRD Pro هستید پس باید با خبر بدی مواجه شوید. تویوتا گفته این نسخه مختص خودروهای بدنه روی فریم این برند است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار