کد خبر: ۲۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 19
تصاویر جاسوسی بدون پوشش استتاری از کادیلاک XT5 جدید نشان می‌دهند که با تغییراتی قابل توجه روبرو نخواهیم شد اما همین تغییرات اندک نیز می‌توانند جذاب باشند.


به گزارش تابناک؛ در طراحی بیرونی، تجدیدنظر اندکی در جزئیات جلو و انتهای خودرو صورت گرفته و به عنوان نمونه جلوپنجره به شکل شبکه‌ای درآمده در حالی که قبلاً الگویی نواری و میله‌ای داشت. همچنین در زیر سپر جلو هم یک برآمدگی فلزی باعث جلوه‌ای بهتر شده است.


در نمای عقب، تریم فلزی سپر تغییر کرده و اکنون اگزوزها را نیز دربر گرفته است و در قسمت میانی آن نیز یک بخش پلاستیکی مشکی رنگ افزوده شده است.


تغییرات در کابین نیز به همین میزان جزئی به نظر می‌رسند. بزرگ‌ترین تغییر افزوده شدن یک کنترل دایره‌ای در کنسول میانی برای کنترل سیستم اطلاعات و سرگرمی خودرو است. زوم روی این قسمت نشان می‌دهد که دکمه‌های میانبری برای موسیقی، برقراری تماس و رفتن به صفحه اصلی از ویژگی‌های این سیستم می‌باشند. ظاهراً اهرم تعویض دنده نیز تغییراتی نموده و شیک‌تر شده است.


کادیلاک XT5 در حال حاضر به‌صورت انحصاری با موتور 6 سیلندر 3.6 لیتری 310 اسب بخاری و 373 نیوتن متری عرضه می‌شود. انتقال نیرو هم توسط یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و به چرخ‌های جلو یا با سیستم تمام چرخ محرک به همه چرخ‌ها صورت می‌پذیرد. شایعات می‌گویند که ممکن است یک موتور 4 سیلندر توربوی 2.0 لیتری احتمالاً گزینه آینده این خودرو خواهد بود و بعلاوه یک نسخه هیبریدی خفیف با گیربکس 9 سرعته خودکار نیز می‌تواند گزینه بعدی برای بازار ایالات متحده باشد (این گزینه قبلاً در بازار چین ارائه شده است).

در حالی که هنوز ویژگی‌های دیگری از کادیلاک XT5 جدید مشخص نیست اما احتمال افزودن تکنولوژی سوپر کروزر کادیلاک که یک سیستم رانندگی نیمه مستقل خودکار است نیز در آن وجود دارد. این سیستم به مدل‌های CT6 در سال 2020 افزوده خواهد شد و بنابراین می‌تواند یک گزینه قابل سفارش هم برای XT5 محسوب شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار