کد خبر: ۲۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 19
مینی مدل‌های کلابمن و کانتریمن JCW جدید را برای مدل 2020 را معرفی کرده است. این مدل‌ها به‌روزرسانی‌ها و ارتقاءهایی را نسبت به قبل تجربه کرده‌اند که بزرگ‌ترین آن‌ها در زیر کاپوت صورت گرفته است.
به گزارش تابناک؛ در اینجا یک پیشرانهٔ 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ کاملاً بازطراحی شده قرار گرفته که 306 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور دارد. این یعنی پیشرانهٔ جدید JCW حالا 75 اسب بخار قدرت و 100 نیوتن متر گشتاور بیشتری نسبت به قبل دارد.

به لطف این قدرت بیشتر، کلابمن JCW می‌تواند ظرف 4.9 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که بهبود 1.4 ثانیه‌ای را نسبت به قبل نشان می‌دهد. در همین حال، کانتریمن JCW نیز ظرف 5.1 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد درحالی‌که حداکثر سرعت هردو مدل به‌صورت الکترونیکی روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

نیروی پیشرانه در این دو ماشین اسپرت بریتانیایی توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک استپ‌ترونیک اسپرت جدید به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند که وعدهٔ بهبود تعویض دنده را داده است. این گیربکس همچنین به یک قفل دیفرانسیل مکانیکی یکپارچه هم مجهز است که به‌صورت مقطعی برای کاهش اختلاف سرعت بین چرخ‌های جلو عمل می‌کند و درنتیجه گشتاور یک چرخ به چرخ دیگر منتقل می‌شود.

علاوه بر این، هردو مدل کانتریمن و کلابمن به نسخهٔ تقویت‌شدهٔ سامانهٔ چهارچرخ محرک مینی هم مجهز شده‌اند. این سیستم به‌طورمعمول قدرت موتور را به چرخ‌های جلو ارسال می‌کند اما اگر لغزشی در خودرو احساس شود می‌تواند ظرف یک ثانیه گشتاور را به چرخ‌های عقب هم بفرستد. دیگر به‌روزرسانی‌های این دو مدل نیز می‌توان به تعلیق تجدیدنظر شده، سیستم اگزوز اسپرت جدید و ترمزهای قدرتمندتر با دیسک‌های 330 میلی‌متری و کالیپرهای چهار پیستونه می‌شود.

تغییرات ظاهری کلابمن JCW مدل 2020 اما نسبتاً محدود و جزئی است و صرفاً شامل جلوپنجرهٔ بازنگری شده، گرافیک جدید چراغ‌ها و سپر عقب اصلاح‌شده برای قرارگیری سر اگزوزهای بزرگ‌تر می‌شود. هردو مدل JCW به‌صورت استاندارد به رینگ‌های ویژهٔ 18 اینچی مجهز هستند اما نمونه‌های 19 اینچی هم برای آن‌ها قابل سفارش است. علاوه بر این، امکان سفارش طرح دورنگ بیرونی با رنگ متفاوت در سقف و آینه‌های جانبی هم برای این خودروها وجود دارد.

تجهیزات استاندارد این مدل‌های JCW جدید در داخل نیز شامل مواردی چون صفحه‌نمایش 6.5 اینچی لمسی صندلی‌های اسپرت، غربیلک فرمان اسپرت و انتخاب‌گر دندهٔ ویژه اشاره کرد درحالی‌که چراغ‌های جلو و عقب خودروها نیز به‌صورت استاندارد از نوع LED هستند. قیمت و زمان عرضهٔ مینی کلابمن JCW و کانتریمن JCW مدل 2020 در آینده اعلام خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار