تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 17
میان رده جدید موتورولا به نمایشگر 6.3 اینچی IPS LCD با رزولوشن +fHD مجهز شده که در گوشه بالای آن یک حفره دوربین 25 مگاپیکسلی نه چندان ظریف به چشم می خورد. این دومین بار است که چیپست اگزینوس را در یک گوشی غیر از سامسونگ شاهد هستیم. پیش از این در سال ها قبل یک مدل میزو از چیپست کره ای ها بهره برده بود.
به گزارش تابناک؛ موتورولا وان ویژن از اگزینوس 6909 بهره می برد که از 4 هسته قدرتمند کورتکس A73 با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز در کنار 4 هسته با مصرف بهینه کورتکس A55 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز قدرت می گیرد. علاوه بر این گوشی جدید به 4 گیگابایت رم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. با این حال امکان افزایش حافظه داخلی با کارت حافظه میکرو اس دی هم وجود دارد هر چند در این صورت باید قید استفاده از یکی از دو سیم کارت را بزنید.

وان ویژن از اندروید خام پای بهره می برد و به لطف برنامه اندروید وان گوگل وعده عرضه دو به روز رسانی عمده سیستم عامل و 3 سال به روز رسانی های امنیتی داده شده است.

موتورولا وان ویژن

دوربین اصلی، دوگانه و با حسگر های 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f1.7 (مجهز به لرزشگیر تصویر اپتیکال) و 5 مگاپیکسلی f2.2 به عنوان عمق سنج است. این دوربین از قابلیت ترکیب اطلاعات هر 4 پیکسل بهره می برد و تصاویری 12 مگاپیکسلی را ثبت می کند. موتورولا همچنین قابلیت های هوش مصنوعی از جمله بهینه سازی عکس ها و قابلیت دید در شب را برای دوربین در نظر گرفته است. در میانه قاب پشتی هم حسگر اثر انگشت با لوگوی موتورولا به چشم می خورد.

وان ویژن از باتری 3500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و شارژر 15 واتی نوید پشتیبانی از شارژ سریع توربو پاور موتورولا را می دهد.

موتورولا وان ویژن در رنگ های آبی و برنزی با قیمتی معادل با 335 دلار روانه بازار می شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار