مارکوس
فلش مدیرعامل بامو M اخیراً تأیید کرده این بازوی پرفورمنس برند آلمانی
به ساخت یک سوپرکار کامل علاقه مند است اما سبد محصولات فعلی بامو فاقد
خودرویی است که به عنوان سنگ بنای چنین هایپرکاری به کار رود. احتمالاً
تولید یک کوپهی قلدر و پرفورمنس و با آلایندگی کم که از قوای محرکهی
مشابه i8 بهره ببرد ایدهی جذابی خواهد بود اما خب فعلاً چیزی در این لحظه
تأیید نشده است.
اگر
جایگزینی برای i8 کنونی باشد به احتمال زیاد توسط بخش i بامو توسعه
خواهد یافت. هرچند کمکهای بامو M هم میتواند به منظور تولید خودرویی که
زیرساخت هایپرکار بالقوهی باواریایی ها را تشکیل دهد در نظر گرفته شود.
ساده باید گفت بامو M هنوز مدیران ارشد این کمپانی را برای تولید چنین
خودرویی متقاعد نکرده و اگر چنین اتفاقی رخ دهد باید همکاریهای گستردهای
هم با بخش i بامو انجام شود.
فلش که در مصاحبهی خود با اصحاب رسانه نقش بخشهای کنونی در ساختار بامو را توضیح میداد اظهار داشت:
بخشهای M و i بامو میتوانند هویت متمایز خود را حفظ کنند زیرا بخش i به معنی الکتریکی سازی نیست… هر دو شرکت از قوای محرکهی الکتریکی استفاده میکنند. این به معنی کشمکش نیست زیرا بخش M همیشه به معنی پرفورمنس خواهد بود… بخش i به دنبال خلاقیت و استفاده از تکنولوژی جدید یعنی رانندگی خودکار خواهد بود.
M8
با معرفی خود عنوان پرچمدار بخش M را یدک خواهد کشید. با توجه به خبرهای
منتشر شده، این امر میتواند در سال 2023 و با معرفی سوپرکاری هیبریدی با
قدرت حدود 700 اسب بخار و قیمت فراتر از 150 هزار دلار تغییر کند.