کد خبر: ۲۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 14
فقط ۷ هفته پس از انتشار iOS 12.2، اپل ساعاتی پیش iOS 12.3 را هم برای کاربران آیفون و آیپد منتشر کرد. بزرگترین تغییری که در این آپدیت می‌بینید، مربوط به اپلیکیشن TV است که حالا از نو طراحی شده و امکانات تازه‌ای به آن اضافه گشته است.
به گزارش تابناک؛ در اپلیکیشن جدید TV حالا می‌توانید از طریق اپل تی وی در کانال‌های شبکه‌های تلویزیونی مختلف مشترک شده و تمامی برنامه‌های آن‌ها را از یک محل مشاهده نمایید. به عنوان مثال، اگر خواستار تماشای سریال گیم آو ترونز هستید می‌توانید به راحتی وارد اپ TV شده و در یکی از دو کانال HBO یا Showtime مشترک شوید تا دیگر برای تماشای سریال نیازی به نصب اپلیکیشن‌های اختصاصی این دو شبکه نداشته باشید.

در حال حاضر کانال‌های CBS، Starz، EPIX، Smithsonian، Nickelodeon، Mubi، Shudder و Comedy Central Now جزو کانال‌های تحت پشتیبانی اپ TV در ایالات متحده هستند که اگر در آن‌ها مشترک شوید، می‌توانید حق تماشای خود را با شش نفر از اعضای خانواده‌تان هم به اشتراک بگذارید.

نکته خوب دیگر اینکه تمامی برنامه‌ها قابل دانلود برای تماشای آفلاین هم هستند. اپلیکیشن جدید TV چند بخش اختصاصی برای شوهای تلویزیونی، فیلم‌های سینمایی، برنامه‌های ورزشی و برنامه‌های مخصوص کودکان در نظر گرفته و امروز همزمان با ارائه آپدیت tvOS 12.3 برای اپل تی وی نیز منتشر شده است.

از دیگر تغییرات مهم iOS 12.3 (همچنین macOS 10.14.5 که همزمان با آن منتشر شده) می‌توان به گسترش پشتیبانی از AirPlay 2 در طیف وسیع‌تری از تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ اشاره کرد.

ضمنا بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که اپل در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود موسوم به WWDC که فقط چند هفته با آن فاصله داریم، به احتمال زیاد از iOS 13 و تغییرات آن رونمایی به عمل می‌آورد. گفته شده که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نسخه سیستم عامل حالت تاریک یکپارچه برای تمام منوها و اپلیکیشن‌ها خواهد بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار