کد خبر: ۲۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 14
فدراسیون فوتبال ایران برای پرداخت دستمزد سرمربی جدید تیم ملی، راه حلی را در نظر گرفته است.

به گزارش تابناک؛ مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شده و به زودی وارد ایران خواهد شد، اگرچه هنوز فدراسیون فوتبال این موضوع را به صورت رسمی اعلام نکرده و احتمالاً قصد دارد در لحظه آخر این کار را انجام دهد.

یکی از بحث‌های اصلی فدراسیون فوتبال ایران و سرمربی بلژیکی در خصوص راه پرداخت دستمزد او بوده است. با این حال طبق توافقات صورت گرفته با ویلموتس، بهترین و در دسترس‌ترین راه برای پرداخت دستمزد او از طریق فیفاست. فدراسیون جهانی فوتبال سالیانه کمک‌هایی به فدراسیون‌های عضو خود می‌کند که رقم قابل توجهی است و در صورتی که مشکلی ایجاد نشود، فدراسیون قصد دارد از این کمک‌ها و از طریق فیفا دستمزد سرمربی آینده تیم ملی را پرداخت کند.

با توجه به بحث تحریم‌ها و مشکلات انتقال پول در صورتی که یک طرف آن ایران باشد، نگرانی‌هایی برای پرداخت دستمزد سرمربی تیم ملی وجود داشته و دارد. با این حال فدراسیون فوتبال قصد دارد در این خصوص هماهنگی‌های لازم را با فیفا انجام دهد تا از طریق این نهاد پول این مربی پرداخت شود.

براساس خبرهای منتشر شده قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران سالیانه 1.5 میلیون دلار و اعتبار قرارداد وی تا پایان جام جهانی 2022 است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار