کد خبر: ۲۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 14
اگر مالک یک دستگاه مک لارن سنا بودید و از مسابقات درگ معمول با دیگر خودروها خسته شده بودید چه‌کار می‌کردید؟ البته که با یک بالگرد سرشاخ می‌شدید!


به گزارش تابناک؛ شاخ‌به‌شاخ هایپرکار متمرکز روی پیست مک لارن و یک بالگرد در پیست هابلوت دایموند رالی در کانادا برگزار شده است. ما اطلاعات زیادی درباره‌ی بالگردها نداریم اما به نظر می‌رسد این یکی از اکثر بالگردهای دیگر سریع‌تر می‌باشد.

در اول خط سنا و بالگرد تقریباً با سرعت مشابهی شتاب می‌گیرند. البته زمانی که سنا دنده‌های اولین را تعویض می‌کند و قدرت پیشرانه بدون هرزگردی چندان به زمین می‌رسد سریعاً بالگرد را شرمنده می‌کند.


رسیدن به یک مهمانی شخصی با یک دستگاه مک لارن سنا و یا بالگردی شخصی نشان دهنده‌ی میزان ثروت فرد خواهد بود. با سقف تولید 500 دستگاهی، احتمالاً این خودرو را خیلی در خیابان نخواهید دید و به همین خاطر سنا به گزینه‌ای جذاب برای خریداران متمول تبدیل شده است. البته این تا زمانی است که درباره‌ی یک بالگرد شخصی که قیمت بالایی دارد صحبت نکنیم!


جدای از بدنه‌ای کاملاً تهاجمی و ترسناک، مک لارن سنا از پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو با قدرت 789 اسب بخاری و گشتاور 800 نیوتون متری استفاده می‌کند. با اینکه تمامی قدرت پیشرانه به چرخ‌های عقب فرستاده می‌شود اما سنا قادر است در عرض 2.8 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت 340 کیلومتر در ساعت را درنوردد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار