کد خبر: ۲۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 14
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید بتوانیم بدون نگاه به بودجه، اعداد و ارقام تسهیلات دولتی و از 1600 هزار میلیارد تومان نقدینگی که دست مردم است اشتغال ایجاد کنیم ضمن اینکه که اشتغال با تسهیلات و اعداد و ارقام دولتی و بودجه درست شدنی نیست.

به گزارش تابناک؛ عبدالرضا مصری عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان این که ما خود اقتصاد را گم کرده‌ایم گفت: باید بتوانیم بدون نگاه به بودجه و اعداد و ارقام تسهیلات دولتی و از 1600 هزار میلیارد تومان نقدینگی موجود کشور که دست مردم است اشتغال ایجاد کنیم.

وی افزود: اشتغال با تسهیلات و اعداد و ارقام دولتی و بودجه درست شدنی نیست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با اشاره به ظهور روزانه انواع سلاطین اقتصادی در کشور اظهار داشت: همه این سلطان‌ها، سود را در واردات دیده‌اند و پولشان را آنجا برده‌اند.

مصری خاطرنشان کرد: واردات یعنی سفته و بازی و اگر ما در تولید مشکل داریم برای آن است که این موضوع سودده نیست ولی اگر تولید سودده باشد نقدینگی را به خود جذب می‌کند.

وی با بیان اینکه ما راه را گم کرده‌ایم گفت: تا به مسیر درست بازنگردیم و تا تولید کننده نتواند نفس بکشد نمی‌توانیم مشکل اشتغال را حل کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: هم اکنون واردات ممنوع شده زیرا ارزی نیست و در این شرایط فراهم کردن مواد اولیه هم برای تولید کننده مشکل شده است، الان تولید کننده مواد اولیه اش را از کجا تامین کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار