کد خبر: ۲۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 04
طی سه ماهه اول ۲۰۱۹ در مجموع ۳۷.۱۵ میلیون تبلت در سراسر دنیا به فروش رفته که بخش قابل توجهی از آن سهم اپل است. این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲.۹ درصد کاهش و در قیاس با سه ماهه پیش از آن ۱۳.۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش تابناک؛ برآوردهای دیجی تایمز نشان می دهد که عرضه آیپد مینی و آیپد ایر بروز شده در اوایل سال جاری میلادی نه فقط شرایط مالی اپل بلکه کل بازار تبلت را بهبود بخشیده. هرچند در این گزارش به تعداد دقیق تبلت های عرضه شده از سوی پنج شرکت برتر و سهم آنها از بازار اشاره نشده اما اپل با قدرت جایگاه نخست را حفظ کرده و هواوی و سامسونگ نیز در رتبه های بعدی قرار دارند. پیشتر موسسه «استراتژی آنالیتکیس» از سهم ۲۵.۸ درصدی آیپد ایر از کل بازار تبلت خبر داده بود اما در طول سه ماهه اول ۲۰۱۹ احتمالا این سهم به مراتب بیشتر شده است.
پیشی‌گرفتن هواوی از سامسونگ در بازار تبلت؛ اپل همچنان حرف اول را می‌زند
علاوه بر تبلت های جدید اپل، سری مدیا پد هواوی نیز در بهبود بازار نسبت به چارک پایانی ۲۰۱۸ نیز نقش داشته، هرچند بازار تبلت نسبت به سه ماهه اول ۲۰۱۸ حدود ۱۲.۹ درصد کوچکتر شده؛ خبر بدتر اما این است که پیش بینی ها حاکی از رکود بیشتر در سه ماهه دوم ۲۰۱۹ است.
طی سه ماهه اول ۲۰۱۹ در مجموع ۳۷.۱۵ میلیون تبلت در سراسر دنیا به فروش رفته که بخش قابل توجهی از آن سهم اپل است. این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲.۹ درصد کاهش و در قیاس با سه ماهه پیش از آن ۱۳.۸ درصد رشد داشته است.

برآوردهای دیجی تایمز نشان می دهد که عرضه آیپد مینی و آیپد ایر بروز شده در اوایل سال جاری میلادی نه فقط شرایط مالی اپل بلکه کل بازار تبلت را بهبود بخشیده. هرچند در این گزارش به تعداد دقیق تبلت های عرضه شده از سوی پنج شرکت برتر و سهم آنها از بازار اشاره نشده اما اپل با قدرت جایگاه نخست را حفظ کرده و هواوی و سامسونگ نیز در رتبه های بعدی قرار دارند. پیشتر موسسه «استراتژی آنالیتکیس» از سهم ۲۵.۸ درصدی آیپد ایر از کل بازار تبلت خبر داده بود اما در طول سه ماهه اول ۲۰۱۹ احتمالا این سهم به مراتب بیشتر شده است.

علاوه بر تبلت های جدید اپل، سری مدیا پد هواوی نیز در بهبود بازار نسبت به چارک پایانی ۲۰۱۸ نیز نقش داشته، هرچند بازار تبلت نسبت به سه ماهه اول ۲۰۱۸ حدود ۱۲.۹ درصد کوچکتر شده؛ خبر بدتر اما این است که پیش بینی ها حاکی از رکود بیشتر در سه ماهه دوم ۲۰۱۹ است.طی سه ماهه اول ۲۰۱۹ در مجموع ۳۷.۱۵ میلیون تبلت در سراسر دنیا به فروش رفته که بخش قابل توجهی از آن سهم اپل است. این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲.۹ درصد کاهش و در قیاس با سه ماهه پیش از آن ۱۳.۸ درصد رشد داشته است.

برآوردهای دیجی تایمز نشان می دهد که عرضه آیپد مینی و آیپد ایر بروز شده در اوایل سال جاری میلادی نه فقط شرایط مالی اپل بلکه کل بازار تبلت را بهبود بخشیده. هرچند در این گزارش به تعداد دقیق تبلت های عرضه شده از سوی پنج شرکت برتر و سهم آنها از بازار اشاره نشده اما اپل با قدرت جایگاه نخست را حفظ کرده و هواوی و سامسونگ نیز در رتبه های بعدی قرار دارند. پیشتر موسسه «استراتژی آنالیتکیس» از سهم ۲۵.۸ درصدی آیپد ایر از کل بازار تبلت خبر داده بود اما در طول سه ماهه اول ۲۰۱۹ احتمالا این سهم به مراتب بیشتر شده است.

علاوه بر تبلت های جدید اپل، سری مدیا پد هواوی نیز در بهبود بازار نسبت به چارک پایانی ۲۰۱۸ نیز نقش داشته، هرچند بازار تبلت نسبت به سه ماهه اول ۲۰۱۸ حدود ۱۲.۹ درصد کوچکتر شده؛ خبر بدتر اما این است که پیش بینی ها حاکی از رکود بیشتر در سه ماهه دوم ۲۰۱۹ است.طی سه ماهه اول ۲۰۱۹ در مجموع ۳۷.۱۵ میلیون تبلت در سراسر دنیا به فروش رفته که بخش قابل توجهی از آن سهم اپل است. این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲.۹ درصد کاهش و در قیاس با سه ماهه پیش از آن ۱۳.۸ درصد رشد داشته است.

برآوردهای دیجی تایمز نشان می دهد که عرضه آیپد مینی و آیپد ایر بروز شده در اوایل سال جاری میلادی نه فقط شرایط مالی اپل بلکه کل بازار تبلت را بهبود بخشیده. هرچند در این گزارش به تعداد دقیق تبلت های عرضه شده از سوی پنج شرکت برتر و سهم آنها از بازار اشاره نشده اما اپل با قدرت جایگاه نخست را حفظ کرده و هواوی و سامسونگ نیز در رتبه های بعدی قرار دارند. پیشتر موسسه «استراتژی آنالیتکیس» از سهم ۲۵.۸ درصدی آیپد ایر از کل بازار تبلت خبر داده بود اما در طول سه ماهه اول ۲۰۱۹ احتمالا این سهم به مراتب بیشتر شده است.

علاوه بر تبلت های جدید اپل، سری مدیا پد هواوی نیز در بهبود بازار نسبت به چارک پایانی ۲۰۱۸ نیز نقش داشته، هرچند بازار تبلت نسبت به سه ماهه اول ۲۰۱۸ حدود ۱۲.۹ درصد کوچکتر شده؛ خبر بدتر اما این است که پیش بینی ها حاکی از رکود بیشتر در سه ماهه دوم ۲۰۱۹ است.

طبیعتا اپل تنها ستاره نمایش موفق چارک آغازین ۲۰۱۹ نبوده و هواوی با جهشی قابل توجه از رتبه چهارم به دوم رسیده است. شاید رکود جهانی به کمپانی چینی اجازه ندهد این سطح از فروش تبلت و موبایل را حفظ کند اما عملکرد موفق آنها بی تردید زنگ خطر را برای سامسونگ و اپل به صدا درآورده است.

در نهایت باید به پیشرفت مایکروسافت از رتبه ششم به چهارم و پشت سر گذاشتن لنوو اشاره کرد. کمپانی ردموندی احتمالا به لطف سرفیس این موقعیت را حفظ خواهد کرد. آمازون هم سه ماهه اول عملکرد چندان خوبی نداشت و احتمالا در فصل جاری هم حرف زیادی برای گفتن نخواهد داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار