کد خبر: ۲۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 01
نسخه 5G گلکسی S10 قرار بود نشانگر توانایی سامسونگ در پیاده سازی فناوری های جدید باشد، حالا اما یادآور یکی از شکست های این شرکت در زمینه موبایل شده است.
به گزارش تابناک؛ کمپانی کره ای پس از مشکلات مربوط به آتش گرفتن گلکسی نوت ۷، برای اطمینان از تکرار این مساله سیستم بررسی پیشرفته ای را برای باتری گوشی هایش پیاده کرد. این سیستم کارایی خود را نشان داده و مانع از تکرار مشکل شدند، هرچند از آن زمان شاهد یکی دو مورد مشابه بوده ایم اما سامسونگ آتش گرفتن محصولاتش به خاطر نقص فنی را تکذیب کرده و آن را به عوامل خارجی مرتبط دانسته است. حالا همین داستان برای قدرتمندترین پرچمدار سامسونگ تکرار شده است.

گلکسی S10 5G

اخیرا یک کاربر تصاویری از گلکسی S10 5G سوخته را منتشر کرده و مدعی است که پس از استشمام بوی سوختگی متوجه شده موبایل غرق دود شده است. به گفته وی گلکسی S10 5G در آن زمان روی میز قرار داشته اما پس از آتش گرفتن آن را روی زمین انداخته و این تنها ضربه ای است که طی شش روز استفاده به آن وارد شده است.

کاربر مذکور گوشی را برای بررسی به نمایندگی سامسونگ برده اما کارشناسان شرکت پس از یک بررسی طولانی از وجود شواهدی مبنی بر آسیب خارجی خبر داده اند و به همین خاطر خسارتی به وی پرداخت نشده. با توجه هزینه بالای جمع آوری گلکسی نوت ۷ و لطمه ای که به اعتبار  آنها وارد شد، جای تعجبی ندارد که کمپانی کره ای تمام تلاش خود را برای عدم تکرار مشکل به خرج داده است. 

گلکسی S10 5G

گلکسی S10 5G از سریع ترین فناوری شارژ در بین تمام گوشی های سامسونگ برخوردار است اما نمی توان با قاطعیت دلیل آنرا استفاده نامناسب از این سیستم به واسطه شارژرهای متفرقه عنوان کرد. هرچند در دو سال اخیر پرچمدارهای گلکسی دچار مشکل مشابهی نشده اند اما در صورت تکرار این مشکل در دیگر دستگاه های گلکسی S10 5G، روزهای سختی در انتظار کره ای ها خواهد بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار