کد خبر: ۲۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 April 24
کاربرانی که طی سال های 2010 تا 2013 یکی از انواع آیفون 4، 4S، و یا 5 را خریداری کردند اخیرا با پیامی مواجه شده اند که می گوید قادرند به یک پرونده قضایی علیه اپل بپیوندند.
به گزارش تابناک؛ اگر شما نیز از خریداران این مدل ها بوده اید به احتمال زیاد خود یا یکی از اطرافیانتان با دکمه پاور آیفونتان به مشکل خورده اید. حال مشخص شده این مدل ها که از محبوبترین آیفون های عرضه شده در ایران نیز بودند به شکل ذاتی از یک ایراد سخت افزاری رنج میبردند.

داستان از این قرار است که این دکمه بیش از حد معمول دچار مشکل میشد و با توجه به کاربرد بسیار زیاد این کلید در صورت خرابی کاربران دچار دردسر خیلی زیادی میشدند. این پرونده قضایی علیه اپل عنوان میکند شرکت مذکور از این ایراد مطلع بوده اما به جای تلاش برای حل کردنش تصمیم گرفته آیفون ها را بدون توجه به مشکل سخت افزاریشان در دسترس عموم قرار دهد.

پرونده قضایی علیه اپل

دکمه پاور آیفون 5

در متن اصلی این شکایت آمده:

آیفون برای اپل از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است. این دستگاه نه تنها محبوب ترین محصول این شرکت به شمار میرود بلکه بیش از نصف سود آن را تامین میکند. با این همه آنها تصمیم گرفتند با وجود اطلاع از این مسئله که دکمه دستگاه بیش از حد معمول دچار مشکل میشود این محصول گرانقیمت را در دسترس قرار دهند در صورتی که پیش از عرضه عمومی باید در جهت رفع این مشکل قدم برداشته میشد.

افرادی میتوانند به پرونده ملحق شوند که اولا ساکن ایالت کالیفرنیا باشند، و دوما در بازه های زمانی مشخصی بین سال های 2010 تا 2013 اقدام به خرید هر یک از این دستگاه ها کرده باشند.

البته به افراد این امکان داده شده تا در صورتی که تمایل به همکاری با دیگر شاکیان ندارند به صورت شخصی علیه اپل شکایت خود را مطرح کنند. هدف این پرونده پس گرفتن هزینه تعمیرات آیفون ها و ارزش از دست رفته شان بر اثر خرابی ذاتی دکمه شان است. متقاضیان مهلت دارند تا جمعه شکایت خود را مطرح کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار