کد خبر: ۲۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 18
خودرویی که مشاهده می‌کنید خودروی اسپورت و الکتریکی Qiantu K50 از کشور چین است که به دنبال ورود به آمریکا در سال 2020 بوده و البته برای انجام این کار از کمک‌های شرکت آمریکایی مولن تکنولوژی استفاده خواهد کرد.


به گزارش تابناک؛ Qiantu K50 که در نمایشگاه نیویورک به نمایش درخواهد آمد از شاسی آلومینیومی استفاده کرده و بدنه‌ای فیبر کربنی دارد. این شاسی با ساختار دوبل جناغی در هر چهار گوشه همراه شده و این تنظیمات توسط شرکت میرا انجام شده تا هندلینگی بسیار خوب حاصل شود.


نیروبخش خودروی مورد بحث قوای محرکه‌ی الکتریکی‌ای است که از دو واحد الکتریکی سود برده و قدرت ترکیبی آن‌ها 402 اسب بخار است. البته در این مجموعه حالت Overclocking هم وجود دارد که باعث ایجاد قدرت 429 اسب بخاری و توزیع گشتاور می‌شود.


این کمپانی چینی فعلا ظرفیت باتری مدل های بازار آمریکا را منتشر نکرده اما نسخه‌های چینی از مجموعه باتری 78 کیلووات ساعتی استفاده کرده است. البته گفته شده این مجموعه باتری از سیستم خنک‌کنندگی مایع فعال و مدیریت گرمایی سود می برد.


داخل کابین شاهد صندلی‌های اسپورت با پوشش چرم و آلکانترا هستیم که عملکرد گرم‌کن و سردکن نیز دارند. رانندگان همچنین پیش چشم خود صفحه‌نمایشی را خواهند دید که دسترسی آسان به تنظیمات خودرو، سیستم تهویه مطبوع و برنامه‌های گوناگون را فراهم می‌کند.


از دیگر ویژگی‌های Qiantu K50 می‌توان به پانل خورشیدی نصب شده در سقف اشاره کرد که سیستم گردش هوای داخلی خودرو را به کار می اندازد. این سیستم برای حفظ دمای مناسب کابین طراحی شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار