کد خبر: ۲۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 17
همیشه پتنت‌های منتشر شده درباره‌ی تلفن های هوشمند پر از ایده‌‌های عجیب و غریب به شمار می‌رود و برای طراحانشان مهم نیست که گجت‌های تولید شده بر اساس آنها، کارایی لازم را داشته باشند یا حداقل از مدل‌های فعلی بهتر باشند. پتنت جدید ال جی هم در واقع چنین خصوصیتی دارد چرا که این پتنت به توصیف گوشی شفاف ال جی می‌پردازد.
گوشی شفاف ال جی

به گزارش تابناک؛ بر اساس این پتنت ال جی سعی دارد ویژگی عجیبی به تلفن‌های هوشمند تاشو خود بدهد تا کاربران بتوانند دستایشان در پشت این گجت را ببیند. مشخصاً گوشی های تاشو به محصولات هیجان انگیزی بدل شده و گویی از آینده نزدیک آماده‌اند اما سوال اینجاست که در کدامیک از آینده‌ انسان چنین وسیله‌‌ای کاربرد دارد.

با این حال پتنت جدید ال جی نشان می‌دهد که کمپانی کره‌ای قصد دارد ناگهان ویژگی شفافیت را به این محصول بدهد. البته باید درنظر داشت که ال جی سال ۲۰۱۵ میلادی این پتنت را ثبت کرده بوده و ناگهان  اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا تصمیم گرفته مجوز استفاده از آن را در اختیار ال جی قرار دهد.

گوشی شفاف ال جی

مسلماً طی این ۴ سال ایده‌های بهتری به ذهن طراحان این کمپانی رسیده و ممکن است هیچگاه شاهد تولید گوشی شفاف ال جی نباشیم. از سوی دیگر باید در نظر داشت که ال جی برای اینکه بتواند تلفن هوشمند این چنینی تولید کند  باید باتری و دیگر اجزای این موبایل را هم شفاف کند. کاری که بعید است به راحتی عملی شود.

شاهد تنها سود طراحی و تولید یک تلفن هوشمند شفاف، اپلیکیشن‌ها یا ویژگی‌های واقعیت افزوده آن باشند. از لحاظ تئوری کاربر می‌تواند با استفاده از گوشی شفاف، تصاویر واقعیت افزوده را بدون هیچ تاخیری مشاهده کند چرا که دوربین از پروسه مشاهده کنار خواهد رفت و کاربر مستقیم به تماشای دنیای واقعی خواهد پرداخت اما باز هم عملی کردن چنین طرحی بسیار دور از ذهن است.

گوشی شفاف ال جی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار