کد خبر: ۲۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 14
رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: پاتوسی یکی از بهترین بازیکنان استقلال در نیم فصل دوم بوده و قرارداد این بازیکن برای فصل آینده تمدید خواهد شد.

به گزارش تابناک؛ «احمد سعادتمند» اظهار داشت: استقلال در دو بازی اخیر خود مقابل تیم های الهلال عربستان که یکی از بهترین های قاره آسیا محسوب می شود و همچنین سپاهان که مدعی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر محسوب می شود عملکرد فوق العاده ای را به نمایش گذاشته و پیروزی های ارزشمندی را به دست آورده است.
وی افزود: به جرات می توانم بگویم حق استقلال در شهرآورد 86 شکست نبود و شاید کمترین حق ما این بود که در این جدال حساس به تساوی برسیم اما در روزی که شایستگی زیادی داشتیم با بدشانسی روبرو شده و شکست خوردیم. این باخت دور از ذهن، باعث شد تمامی مجموعه تیم ناراحت شده و نتوانند در بازی با سایپا تمامی توان خود وارد میدان شوند.
رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: مربیان، بازیکنان و هواداران استقلال در پیروزی های اخیر نقش اساسی و مهمی را ایفا کردند و توانستند بار دیگر استقلال را در کورس قهرمانی قرار دهند.
وی در پاسخ به این پرسش که استقلال می تواند قهرمان لیگ برتر شود یا خیر گفت: هنوز پنج بازی به پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده و باید قدم به قدم جلو برویم. هر بازی حکم فینال را دارد و با پیروزی هایی که به امید خدا به دست می آوریم این شانس را خواهیم داشت تا از لغزش احتمالی رقبا استفاده و بتوانیم در پایان فصل به جایگاهی که شایسته نام بزرگ استقلال است برسیم.
وی تصریح کرد: اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال نگاه مثبتی به شفر دارند. خداراشکر همدلی و اتحاد خوبی در تمامی ارکان باشگاه استقلال وجود دارد و این فضای مثبت در دو بازی اخیر به تیم کمک شایانی کرده است.
سعادتمند در خصوص تمایل باشگاه برای تمدید قرارداد پاتوسی ادامه داد: پاتوسی یکی از بهترین بازیکنان تیم ما در نیم فصل دوم لیگ بوده که نقش تاثیرگذاری در موفقیت های اخیر استقلال ایفا کرده و جا دارد از مدیرعامل و معاون ورزشی استقلال که زمینه حضور این بازیکن را در استقلال فراهم کردند تشکر ویژه ای داشته باشیم و به دنبال این هستیم قرارداد او را برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر تمدید کنیم.
رییس هیات مدره باشگاه استقلال با انتقاد از قضاوت محمدحسین زاهدی فردر هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: گلی که علی کریمی وارد دروازه سپاهان کرد کاملا درست بود و تمامی کارشناسان بر سالم بودن آن صحه گذاشتند، حالا پرسش من این است اگر این مسابقه با تساوی به پایان می رسید آیا حق استقلال ضایع نمی شد؟ آیا به این تیم پرهوادار ظلم نمی شد؟
سعادتمند گفت: در نشست های آتی هیات مدیره باشگاه استقلال درباره تجهیز کمپ ناصر حجازی، آکادمی باشگاه استقلال، خصوصی سازی استقلال که طبق دستور مجلس شورای اسلامی و مقام عالی وزارت ورزش و جوانان باید صورت بگیرد بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار