کد خبر: ۲۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 14
همه‌ی ما دوست داریم پشت فرمان یک هایپرکار با نیروگاه 16 سیلندر 8 لیتری کواد توربو که قدرت 1500 اسب بخاری دارد بنشینیم؛ اما متأسفانه راه‌حل مالک این هیوندای تیبورون/کوپه اصلاً جواب نداده است! از هر لحاظ که فکرش را بکنید جواب نداده است…


به گزارش تابناک؛ رنگ‌آمیزی بدنه و طراحی بخش میانی این خودرو در واقع ادای احترامی افتضاح به بوگاتی شیرون بوده و باقی بدنه نیز ظاهری بدتر از نسل دوم هیوندای کوپه دارد.

2007 Hyundai Tiburon SE

خب ما چطور فهمیدیم که این یک شیرون نیست؟! اکثراً با نگاه به خیزهای زاویه‌دار روی درب و کلیت نمای جلو می‌توان فهمید که این خودرو نمونه‌ای بد از کار درآمده است. همچنین به نظر می‌رسد در بخش جلوی خودرو پوشش‌های بدنه‌ی اضافی وجود داشته زیرا نمی‌توانیم فاصله‌ی واضح بین سپر جلوی هیوندای کوپه و گلگیرها را مشاهده کنیم.

از دیگر تغییرات این خودرو می‌توان به رکاب‌های جانبی ضخیم، خط کناری C شکل بزرگی اشاره کرد که حتی قبل از شیرون و در بوگاتی ویژن گرن توریسمو هم وجود داشته است.

قطعاً با توجه به وضعیت این خودرو می‌توان آن را در لیست بدترین کپی‌های تاریخ قرار داد. قبلاً حتی یک هوندا سیویک را به بوگاتی ویرون تبدیل کرده بودند اما آن پروژه به افتضاحی این یکی نبوده است!

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار